Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Оголошую конкурс:
Напишіть кожну програму з мінімальною кількістю команд. В кількість команд включати рядок підключення бібліотеки.
Для відправки коду натиснути "Робочий зошит" в кінці цього матеріалу, а потім скористатися кнопкою "Додати повідомлення". Обов'язково напочатку вказати, своє прізвище та ім'я, яку задачу розв'язуєте та скільки команд містить програма. Далі у повідомлення скопіюйте код програми.
Якщо кількість команд співпадатиме, виграє той, хто відправив відповідь раніше.
Для написання та запуску програми потрібно:


- натиснути File, Save As… або Ctrl+S;
- обрати шлях до своєї папки;
- ввести назву програми і вказати розширення py, наприклад task.py;

- натиснути кнопку Зберегти.
Задача 1 від Вікторії Миколаївни
Зобразити фігуру, зображену на малюнку, товщиною лінії 5, так, щоб сторони поступово зменшувалися на 20 пікселів. Cторони однакового розміру мають бути ще й однакового кольору. Колір задавати за допомогою RGB-формату (як це робити, подивитися в попередньому матеріалі).
Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою kvadrat04.py
Задача 2
Написати програму, яка малює наступну фігуру (кольори кожного елемента "Λ" підібрати відповідно до кольорів веселки. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою veselka_prizvishe.py.
!!! Спробувати змінити програму так, щоб фігура була по центру вікна.

Задача 3
Зберегти копію попередньої програми в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою veselka2_prizvishe.py (File, далі Save as ..., перевірити папку та ввести нове ім'я файлу). Змінити програму так, щоб вона малювала наступну фігуру.
Написати програму, яка малює правильний шестикутник з довжиною сторони 80 пікселів. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою shestuk01.py
Зберегти копію програми shestuk01.py в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою shestuk02.py (File, далі Save as ..., перевірити папку та ввести нове ім'я файлу). Змінити нову програму так, щоб вона малювала наступну фігуру.