Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Оголошую конкурс:
Напишіть кожну програму з мінімальною кількістю команд. В кількість команд включати рядок підключення бібліотеки.

Для відправки коду натиснути "Робочий зошит" в кінці цього матеріалу, а потім скористатися кнопкою "Додати повідомлення". Обов'язково напочатку вказати, своє прізвище та ім'я, яку задачу розв'язуєте та скільки команд містить програма. Далі у повідомлення скопіюйте код програми.

Якщо кількість команд співпадатиме, виграє той, хто відправив відповідь раніше.

Практична робота "Лінійні програми"


  Для написання та запуску програми потрібно:
  1. Запустити програму Python (натиснути на ярлик    на Робочому столі).
 
      
 
  2. У вікні, що відкрилось, натиснути File, New File.
      
  3. Зберегти файл собі в папку D:\\ Tutorial\ 5-X \ прізвище:
  • натиснути File, Save As… або Ctrl+S
  • обрати шлях до своєї папки; 
  • ввести назву програми і вказати розширення py, наприклад task.py
            
  • натиснути кнопку Зберегти.

 

  4. Ввести код програми.
  5. Зберегти (FileSave або Ctrl+S).
  6. Запустити програму на виконання (F5).

 

Задача 1 від Вікторії Миколаївни

Зобразити фігуру, зображену на малюнку, товщиною лінії 5, так, щоб сторони поступово зменшувалися на 20 пікселів. Cторони однакового розміру мають бути ще й однакового кольору. Колір задавати за допомогою RGB-формату (як це робити, подивитися в попередньому матеріалі).

Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою kvadrat04.py

 

Задача 2

Написати програму, яка малює наступну фігуру (кольори кожного елемента "Λ" підібрати відповідно до кольорів веселки. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою veselka_prizvishe.py.
!!! Спробувати змінити програму так, щоб фігура була по центру вікна.

 

 


Задача 3

Зберегти копію попередньої програми в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою veselka2_prizvishe.py (File, далі Save as ..., перевірити папку та ввести нове ім'я файлу). Змінити програму так, щоб вона малювала наступну фігуру.


 

 


 
 Задача 4

Написати програму, яка малює правильний шестикутник з довжиною сторони 80 пікселів. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою shestuk01.py

 


 

 Задача 5

Зберегти копію програми shestuk01.py в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою shestuk02.py (File, далі Save as ..., перевірити папку та ввести нове ім'я файлу). Змінити нову програму так, щоб вона малювала наступну фігуру.


В системі: гості - (1); користувачі - (0)