Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів

та оцінюються НА УРОЦІ на 9 балів максимум.
Після правильного розв'язання цих задач 2 бали можна заробити,
розв'язавши задачу "Спіраль".
Ще 1 бал нараховується за розв'язання задачі на 12 балів. В цій задачі ОБОВ'ЯЗКОВО використати ВКЛАДЕНІ цикли for.
Написати програму, яка малює 5 сходинок з товщиною лінії 6 пікселів за зразком З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИКЛУ FOR. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою for_shodu.py
!!! Маленьке коло малювати в кінці програми.

Написати програму, яка малює 4 кола за зразком З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИКЛУ FOR. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою for_kola.py Розташувати малюнок посередині вікна.
Написати програму, яка малює 6 кіл за зразком З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИКЛУ FOR. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою for_kola2.py Розташувати малюнок посередині вікна.
Товщина лінії 5 пікселів. Довжини сторін поступово зменшуються на 20 пікселів. Cторони однакового розміру мають бути ще й однакового кольору.
Написати програму, яка малює фігуру товщиною лінії 3 пікселі за зразком З ВИКОРИСТАННЯМ ВКЛАДЕНОГО ЦИКЛУ FOR. Зберегти в свою папку (D:\\ Tutorial\ 5-X\ прізвище) під назвою for_12baliv.py
Довжина сторони найбільшої фігури 130 пікселів, кожна наступна менша на 10 пікселів.