Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


ПРАКТИЧНА РОБОТА
Введення, редагування й форматування даних основних типів

ХІД  РОБОТИ

   1. Завантажити у свою папку файл 7klas_Yrok10.xlsx.


   2. Відкрити завантажений файл.



   3. Робота з Аркушем1:

     3.1. Переіменувати Аркуш1 на Діапазони (клацнути правою клавішею мишки на вкладці Аркуш1 внизу вікна книги  , у контекстному меню обрати , ввести нову назву – Діапазони).


       3.2. Зафарбувати комірку B2 зеленим кольором, діапазони C4:F4 – синім, A5:A14 – червоним,  D7:G14 – жовтим.


       3.3. Зберегти файл.



    4. Робота з аркушем “Валютний калькулятор”:

      4.1.  Перейти до аркуша “Валютний калькулятор”:


      4.2. Ввести в комірки A3 і A6 курс долара та курс євро відповідно.


      4.3. Ввести у комірку D3 формулу обчислення ціни в доларах із врахуванням курсу долара в комірці A3.

            Вказівка. Посилання на комірку A3 повинне бути абсолютне.


      4.4. Використовуючи маркер заповнення, скопіювати формулу з комірки D3 у клітинки діапазону D4:D16.


      4.5. Ввести у комірку E3 формулу обчислення ціни в євро із врахуванням курсу євро в комірці A6.


      4.6. Використовуючи маркер заповнення, скопіювати формулу з комірки E3 у клітинки діапазону E4:E16.


      4.7. Встановити грошовий тип даних: для діапазону C3:C16 – гривня, D3:D16 – долар, E3:E16 – євро:

          4.7.1. Виділити потрібний діапазон.

          4.7.2. Відкрити діалогове вікно Формат клітинок:

              ¤ клацнути правою клавішею мишки на виділених клітинках, у контекстному меню обрати Формат клітинок;
              ¤  вкладка
Основне, підменю Число  , натиснути .
          4.7.3. У вкладці
Число обрати формат – грошовий,

                                                               кількість десяткових розрядів – 2,

                                                               у випадаючому списку Позначення – відповідний тип грошової одиниці.


    4.8. Зберегти файл.


    4.9. Показати роботу вчителеві.



    5. Робота з аркушем “Статистика продажу автомобілів”:

      5.1. Перейти на аркуш “Статистика продажу автомобілів”.


      5.2. Відформатувати табличку зліва за вказаним зразком:

          ⇒       


     5.3. У комірку C13 записати загальну кількість проданих автомобілів, порахувавши її за допомогою функції Сума  .


     5.4. Знайти відсоткове значення кількості автомобілів певної марки по відношенні до загальної кількості проданих машин:

         5.4.1. Для комірок діапазону D3:D12 встановити відсотковий тип даних.

       1 спосіб. Виділити вказаний діапазон, вкладка Основне, підменю Число , , у випадаючому списку обрати ).

        2 спосіб. Виділити вказаний діапазон, клацнути на ньому правою клавішею мишки, у контекстному меню обрати Формат клітинок , у вкладці Число у списку Числові формати обрати Відсотковий, ОК.

         5.4.2. У комірку D3 написати формулу = Кількість проданих автомобілів даної марки / Всього автомобілів.

                   Увага! Посилання на комірку з загальною кількістю автомобілів слід зробити абсолютним.

         5.4.3 За допомогою маркера заповнення скопіювати формулу з комірки D3 у клітинки діапазону D4:D10.


      5.5. Перейти до 2-ої таблиці.


      5.6. У комірку H13 за допомогою Суми  порахувати суму комірок діапазону H3:H12.


      5.7. У комірку I13 за допомогою порахувати суму комірок діапазону I3:I12.


      5.8. У клітинку J3 написати формулу для знаходження різниці проданих автомобілів у 2017 та 2016 роках.


      5.9. За допомогою маркера заповнення скопіювати формулу клітинки J3 у комірки діапазону J4:J12.


      5.10. Для комірок  діапазону K3:K12 встановити відсотковий тип даних.


      5.11. У клітинку K3 записати формулу для обчислення змін продаж у відсотках:

              = Різниця між 2017 і 2016 роками / Продано у жовтні 2017 року


      5.12. Перевірити правильність отриманих результатів. Внести поправки у формули у випадку неспівпадання даних.




      5.13. Показати роботу вчителеві.



    6. Робота з аркушем “Дата”:

         6.1. Перейти на аркуш “Дата”.


      6.2. Порахувати кількість днів між візитами до лікаря у комірках діапазону E2:E7:

             = Дата прийому у лікаря – Дата попереднього візиту 


      6.3. Знайти дату наступної консультації (через 30 днів) у комірках діапазону F2:F7:

             = Дата прийому у лікаря +30 


      6.4. Перевірити правильність отриманих результатів. Внести поправки у формули у випадку неспівпадання даних.




    6.5. Зберегти файл.


    6.6. Показати роботу вчителеві.




В системі: гості - (1); користувачі - (0)