Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Практичні завдання 
річної підсумкової атестації

   1. На одному маленькому квадратному безлюдному острові, довжина якого х м, мешкали у потерпілих корабельну аварію робінзонів. Вияснити, на скільки квадратних метрів площі менше припало на кожного робінзона після того, як на острів висадився ще один потерпілий корабельну аварію.

   Контрольні приклади

      1) x= 10, y= 4     =>   r= 5.0

      2) x= 21, y= 20   =>   r= 1.05


   2. Залік з інформатики містить 36 задач. При розв’язуванні всіх задач ставиться оцінка “5”; розв’язавши 35, 34 або 33 завдання студент отримує “4”; при розв’язуванні не менше 18 і не більше 32 – “3”; менше 18 – “2”.

      Комп’ютер зчитує кількість правильно розв’язаних задач і виставляє оцінку.

   Контрольні приклади

      1)  N= 36    =>   5

      2)  N= 34    =>   4

      3)  N= 21    =>   3

      4)  N= 12    =>   2


   3. Дано ціле число x.
      Знайти значення  

    Контрольні приклади

      1)  x= -4    =>   y= -24

      2)  x= 3     =>   y= 32

      3)  x= 10   =>   y= 2.25


   4. Обчислити кількість двоцифрових чисел, кратних 3 або 5. 

   Контрольний приклад

        =>   42


   5. Написати програму, яка обчислює добуток 0.4*0.9*1.4*...  для введеного числа k.

   Контрольні приклади

        1)  k=1 => d=0.4

        2)  k=2 => d=0.4*0.9=0.36 

        3)  k=3 => d=0.4*0.9*1.4=0.504


   6. Написати програму обчислення суми N чисел 12+17+22+27…

   Контрольні приклади

        1)  N=1   =>   s= 12

        2)  N=2   =>   s= 12+17= 29 

        3)  N=4   =>   s= 12+17+22+27= 78


   7. Дано цілі числа x і y. Порахувати кількість чисел, від’ємних або кратних x, на відрізку [y, 28].

   Контрольні приклади

        1)  x=3, y= 11    =>   k= 6

        2)  x=6, y= -52   =>   k= 57

        3)  x=4, y= 30    =>   k= 0


   8. Дано цілі числа a і b. Написати функцію Number(x), яка для заданого числа x буде знаходити кількість цифр 9.

      Викликати вказану функцію для аргументів a і b.

   Контрольні приклади

        1)  a= 193699, b= 100056     =>    ka= 3, kb= 0

        2)  a=96939599, b= 99771    =>    ka= 5, kb= 2


   9. Дано цілі числа k, t і r

    Якщо k=1, то для аргументів t і r викликати функцію SA(x, y), яка знаходити середнє арифметичне заданих значень. 

    Якщо k=2, то для аргументів t і r викликати функцію SG(x, y), яка знаходити середнє геометричне заданих значень. 

      Вказівка. 

   Контрольні приклади

        1)  k= 1, t= 18, r= 69       =>    sa= 43.5

        2)  k= 2, t= 2.56, r= 16    =>    sg= 6.4


   10. Написати програму, яка промальовує вікно зеленого кольору із заголовком “windows and label”. На вікні зображується надпис “PMG 17”, колір  та розмір шрифту якого генеруються програмою.


   11. Написати програму, яка промальовує вікно із заголовком “window for painting”, на якому зображується полотно для малювання жовтого кольору.

      На полотні зобразити овал, прямокутник і трикутник за вказаним зразком. Кольори та координати розташування обрати на власний смак.




   12. Написати програму, яка створює вікно, на якому знаходиться полотно синього кольору та кнопка, при натискуванні на яку створюється прямокутник.




   13. Перетворіть задані одиниці вимірювання довжини двійкового коду у вказаний.

        1) 23 байтів = ____ бітів

        2) 17 408 байтів = ____ Кбайт

        3) 29 Кбайтів = ____ біт

        4) 25 165 824 Кбайт = ____ Гбайт

        5) 43 Мбайт = ____ байт

        6) 4 Мбайти = ____ біти


   14.  Пошук та заміна в тексті:

     1) Завантажити файли “RPA_8klas_Sto_tysiach.docx” та “RPA_8klas_Vidpovidi.docx” у папку D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

    2) Скориставшись функцією і взявши за основу виділені фрази, знайти у файлі “RPA_8klas_Sto_tysiach.docx” відповіді на запитання, вказані у “RPA_8klas_Vidpovidi.docx”. Вписати їх у стовпець “Відповіді”.

     3) Зробити вказані заміни у файлі “RPA_8klas_Sto_tysiach.docx”, скориставшись функцією .


   15. Відформатувати за зразком наданий у файлі “RPA_8klas_Formatyvannia.docx” текст:

    1) Для першого абзацу задати шрифт Arial, розмір кегля – 13. Для слова “крокодили” встановити напівжирне (жирне) накреслення, колір тексту – червоний.

      2) Для 1-4 абзаців встановити маркований список (тип маркера – ).

   3) Для другого абзацу задати шрифт Times New Roman, розмір кегля – 14. Для фрази “альтруїзму між тваринами” встановити накреслення напівжирний курсив, колір тексту – зелений.

      4) Для третього абзацу задати шрифт Verdana, розмір кегля – 12. Для слова “феромагніти” встановити блакитне світіння.

    5) Для четвертого абзацу задати шрифт Bookman Old Style, розмір кегля – 13. Для слова “бобри” встановити жовтий контур.

      6) Для всього тексту встановити вирівнювання по ширині, абзац 1,5 рядка, інтервал перед та після 6 пт.




   16. Створити із об’єктів підменю  схему складових навколишнього середовища. Відформатувати елементи за вказаним зразком. Кольори обрати на власний смак.


   17. Робота з стилями:

      1) Завантажити файл “RPA_8klas_Stuli.docx” у папку D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

      2) Для першого абзацу пункту 1 таблиці встановити стиль “Слабке виокремлення”, для другого – “Виділення”.

     3) Для першого абзацу пункту 2 встановити абзац 1,5 рядка, вирівнювання – по ширині, тип шрифту – Candara, розмір кегля – 18, тип маркованого списку обрати на власний смак.

      4) Створити новий стиль на основі форматування 1-ого абзацу пункту 2 під назвою “РПА_1”.

      5) Застосувати новий стиль “РПА_1” до 2-ого абзацу пункту 2 таблиці.

    6) Для першого абзацу пункту 3 створити новий стиль “РПА_2”, задавши розмір та колір тексту, тип вирівнювання на власний смак.

      7) Застосувати стиль “РПА_2” до 2-ого абзацу пункту 3 заданої таблиці.


   18. Автоматизоване створення змісту документу.

       1) Завантажити файл “RPA_8klas_Zmist.docx” у папку D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

       2) Створити автоматизований зміст за зразком:


   19. Створення алфавітного покажчика.

       1) Завантажити файл “RPA_8klas_Sto_tysiach.docx” у папку D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

       2) У кінець документу додати заголовок “Алфавітний покажчик”, скориставшись об’єктом WordArt.

       3) Створити алфавітний покажчик за зразком:


 


   20. Створити HTML-сторінку “RPA_8klas_HTML_Karpatu.html” у папці D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

       1) Запустити програму Блокнот та набрати шаблон HTML-сторінки.

       2) Задати колір фону на власний смак.

       3) Набрати нижчеподаний текст.

     4) Задати колір тесту на власний смак, вирівнювання – по центру, накреслення слова “Карпати” - напівжирне.

     5) Знайти в Інтернеті зображення Карпат, завантажити у папку D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

     6) Додати малюнок після тексту.

     7) Додати текстове посилання на Web-сторінку про Карпати в Інтернеті.




   21. Створити HTML-сторінку “RPA_8klas_HTML_spusok.html” у папці D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

      1) Запустити програму Блокнот та набрати шаблон HTML-сторінки.

      2) Задати фонову картинку на власний смак (завантажити з Інтернету).

     3) Набрати заголовок “Класифікація гір” та задати форматування (вирівнювання – по центру, накреслення – курсив, колір тексту – на власний смак).

      4) Створити нумерований та маркований списки за зразком:

      5) Додати текстове посилання на Web-сторінку про гори в Інтернеті.




   22. Створити HTML-сторінку “RPA_8klas_HTML_table.html” у папці D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

      1) Запустити програму Блокнот та набрати шаблон HTML-сторінки.

      2) Задати колір фону на власний смак.

      3) Створити нижчеподану таблицю за вказаним зразком:

     4) Задати колір фону таблиці на власний смак, вирівнювання таблиці та тексту – по центру, накреслення заголовків - напівжирне.




   23. У програмі VideoPad створити відеофільм на тему “Топ-10 найбільших тварин світу”, зберегти під назвою “RPA_tvarunu_foto.mp4” у папці D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

     1) Підібрати в Інтернеті 10 зображень із вказаної теми та зберегти в папці D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA (можна скористатись посиланням “Топ-15 найбільших у світі тварин. Це цікаво!”).

      2) Створити проект у програмі VideoPad, додати зображення.

      3) Додати до фотографій відповідні надписи – назви тварин чи інформацію про них.

      4) Задати колір тексту слайдів та надписів.

      5) Налаштувати переходи між слайдами.

      6) Зберегти проект під назвою “RPA_tvarunu_foto.mp4”.


   24. Обробка відеофайлів та створення проекту “RPA_tvarunu_video.mp4”

      1) Завантажити з Інтернету 2 файли у форматі mp4 на тему “Найбільші тварини світу” у папку D:\\ Tutorial\ 8-X\ RPA.

      2) За допомогою програми DVDVideoSoft Free Studio конвертувати їх у формат avi.

      3) Із одного конвертованого файлу відрізати частину відео спочатку, з іншого – з обох боків.

      4) Запустити програму VideoPad, додати порізані файли.

      5) Додати спочатку заголовок “Найбільші тварини світу” та 2 відповідних заголовки перед відео.

      6) Задати колір фону та тексту заголовків, ефекти переходів.




В системі: гості - (1); користувачі - (0)