Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Тема: Елеонор Портер «Полліанна»

(тести)

 

1. Елеонор Портер – відома ...

а) німецька;
б) американська;
в) українська письменниця.

2. У дитинстві Елеонор дуже любила

а) співати;
б) танцювати;
в) малювати;
г) збирати фантики від цукерок;
д) займатися музикою;
ж) ліпити іграшки з пластиліну.

3. Перші оповідки письменниці були надруковані у християнському журналі «Християнський вісник» під псевдонімом

а) Елеонор Портер;
б) Елінор Стюарт;
в) Дженні Гарпер;
г) Сара Фарбер.

4. Сюжети для своїх творів Елеонор Портер, за її словами, брала

а) із місцевих газет та журналів;
б) з розповідей друзів;
в) із життя;
г) з фольклору.

5. Метою написання оповідань, за словами письменниці, було

а) «захистити дітей, навчити їх жити в цьому жорстокому світі»;
б) розповісти про те, як дорослі не вміють спілкуватися з дітьми;
в) показати красу природи рідного краю;
г) показати, що часто діти є мудрішими за дорослих, є їхніми вчителями.

6. Які слова батька майбутньої письменниці стали життєвим гаслом і породили в її уяві постать дівчинки, яка вирішила ніколи в житті не сумувати й знаходити позитивні моменти в усіх життєвих негараздах?

а) «Людина мусить бути радісною! Смуток – важкий гріх!»;
б) «У людини має бути все прекрасним!»;
в) «Людина мусить бути щасливою!»;
г) «Хай завжди буде людина!».

7. Після виходу повісті «Полліанна» Елеонор Портер отримувала безліч листів від читачів, які

а) писали, що сюжет твору нецікавий та неправдоподібний;
б) просили продовжити історію дівчинки-сироти;
в) ганьбили письменницю за нецікавий твір.

8. Усього за своє життя Е.Портер створила

а) два твори – «Полліанна» та «Юність Полліанни»;
б) збірку оповідань для дітей;
в) 4 томи коротких оповіданьі14 романів для дорослих і дітей;
г) 12 оповідань для дітей та дорослих.

9. Визначте коло проблем, які авторка порушує у повісті «Полліанна».

а) важке становище дітей-сиріт у суспільстві;
б) прекрасне життя, щасливе дитинство;
в) ставлення до бідних і знедолених;
г) пошук щастя і кохання, пошук сенсу життя;
д) радість дитинства у чужій сім’ї.

10. Які ідеї утверджуються у повісті «Полліанна»?

а) добре бути багатим;
б) християнського служіння людям;
в) зневажливе ставлення до дітей-сиріт;
г) добра і любові до всього, що нас оточує;
д) ідея гарного виховання.

11. Як Полліанна потрапила до тітки Поллі?

а) померли її батьки, тепер про неї мала піклуватися тітка;
б) приїхала на гостини;
в) приїхала на канікули;
г) заїхала по дорозі на відпочинок на прохання батьків.

12. Як зустріла племінницю тітка Поллі?

а) весело, привітно і радісно;
б) холодно, стримано, з почуттям обов’язку;
в) з посмішкою та обіймами.

13. Хто поїхав зустрічати очікувану гостю?

а) Тімоті та Ненсі;
б) тітка Поллі;
в) Ненсі та містер Чилтон (лікар);
г) тітка Поллі та Джон Пендлтон.

14. Як пояснила Полліанна зустрічаючим, чому вона не в чорній (траурній), а в червоній у клітинку сукні?

а) у неї не вистачило грошей на чорну;
б) у крамниці не було речей чорного кольору;
в) серед останніх пожертвуваних у місію речей не виявилося чорної сукні;
г) вона не любила чорного кольору;
д) діти не повинні носити чорного вбрання.

15. Що впало у вічі Ненсі, коли вона вперше побачила Полліанну?

а) миле веснянкувате личко у капелюшку;
б) червоне в клітинку вбрання дівчинки;
в) усмішка Полліанни.

16. Яку кімнату, за наказом тітки Поллі, приготувала Ненсі для Полліанни?

а) велику й світлу, з необхідними дівчинці меблями;
б) маленьку кімнатку на горищі;
в) невеличку світлу поряд зі своєю на другому поверсі.

17. Що найбільше подобалося Полліанні, про що найперше вона запитала у Ненсі?

а) бігати босоніж по м’якій травичці;
б) килими та картини, яких не було у батьківському будинку;
в) купатися в річці;
г) гуляти у лісі.

18. Чого найбільше прагнула вгадати дівчинка, піднімаючись м’якими східцями до своєї кімнати?

а) що подарує їй тітонька Поллі на честь її приїзду;
б) за якими з цих чарівних дверей чекає на неї її власна мила, прекрасна кімната, повна фіранок, килимків та картин;
в) чи є в її кімнаті іграшки та телевізор;
г) який краєвид вона побачить з великого вікна своєї кімнати.

19. Що побачила Полліанна з горища?

а) нічого, тому що вікно було заштореневажкою гардиною;
б) дерева, будиночки, гарний шпиль церкви, сріблисту річечку;
в) лише високе дерево, що закривало весь краєвид;
г) нічого, тому що вікно геть було завите зеленим плющем.

20. Якій грі навчила Полліанна всіх оточуючих – і дітей, і дорослих?

а) «доміно»;
б) «лото»;
в) «грі в радість»;
г) «бадмінтон»;
д) «класики»;
ж) «лапта».

21. Які зміни відбулися в житті героїв твору з появою Полліанни?

а) ніяких, вони продовжували жити кожен своїм життям;
б) стали посміхатися один одному;
в) вони навчилися радіти життю;
г) стали дарувати подарунки рідним на свята.

22. Як називає Полліанну герой повісті Джон Пендлтон і за що?

а) «веселковою дівчинкою», за її добру вдачу;
б) «занудою», за те, що з усіма намагалася познайомитися;
в) «сонячною дівчинкою», за її посмішку і веснянки.

23. До чого закликає нас 11-річна героїня повісті Елеонор Портер?

а) дорожити своєю родиною;
б) намагатися стати багатим, мати багато грошей;
в) всупереч усім неприємностям не втрачати віри в себе;
г) не дружити з бідними;
д) бути милосердними, співчутливими, допомагати тим, кому потрібна допомога.

24. Повість «Полліанна» Е.Портер учить нас

а) знаходити позитив навіть у темних проявах життя;
б) жити кожен своїм життям, не звертаючи уваги на оточуючих;
в) бачити в людях найкраще, що в них є;
г) цінувати життя, поповнювати його радістю, добром, любов’ю, світлом.

В системі: гості - (1); користувачі - (0)