Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


ПРАКТИЧНА  РОБОТА

  Тема уроку. Фрейми. Створення HTML-документів із фреймами. Створення та заповнення таблиць у Web-сторінці

  Мета уроку. Закріплення знань про найбільш поширені дискриптори, можливості задання кольору, шрифту, вирівнювання тексту; повторення відомостей щодо створення внутрішніх та зовнішніх зсилок, використання різних типів зсилок; ознайомлення з  поняттям “фрейм”; формування вмінь та навичок створення фреймів (у тому числі, вкладених) та організації переміщення між ними, створення таблиць та задання параметрів їх складових елементів

  Тип уроку. Практична робота

  Час. 1 год 30 год

  Обладнання. Текстовий редактор Блокнот або Word Pad, завдання для роботи

ХІД  РОБОТИ

  1. Відкрийте текстовий редактор Блокнот.


  2. Створіть Web-сторінку, що міститиме 2 фрейми за зразком:

            


  3. Збережіть під назвою Frame.htm у власній папці.


  4. Перегляньте створену Web-сторінку..

◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊

  5. Підготуйте шаблон для Web-сторінки Menu.htm, набравши:

            


  6. Задайте фонову картинку та колір тексту на власний смак.


  7. Використовуючи дескриптори для нумерованого та маркованого списків, створіть меню: 

       


  8. Скориставшись тегами <B> … </B>  та <I> … </I>, встановіть накреслення напівжирне та курсивом для вищеподаного тексту.


  9. Додайте зсилку з пункту “Тлумачний словник деяких мір”, дописавши:

           


  10.  Збережіть Web-сторінку під назвою Menu.htm


  11.  Перегляньте створену Web-сторінку.

◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊

  12. Підготуйте шаблон для Web-сторінки Miru_dovg.htm, набравши:

           


  13. Оформіть тлумачний словник деяких мір, дописавши:

      


  14. За вказаним зразком допишіть наступні терміни:

        


  15. Збережіть Web-сторінку під назвою Miru_dovg.htm та перегляньте її.

◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊

  16. Організуйте відкриття Web-сторінки Miru_dovg.htm та перехід до потрібної інформації при натисканні на відповідному підпункті меню “Тлумачний словник деяких мір”:

       16.1. Відкрийте HTML- код  Web-сторінки  Menu. htm.

       16.2. Допишіть перед і після слова “метр” за зразком:

              

       16.3. Аналогічно оформіть інші пункти (ставити  #002, #003, …)

       16.4. Відкрийте HTML- код  Web-сторінки Miru_dovg.htm.

       16.5. Допишіть перед і після означення слова “метр” за зразком:

             

       16.6. Аналогічно оформити інші пункти (ставити  002, 003, …)


  17.  Збережіть внесені зміни.


  18.  Перевірте правильність роботи посилань.

◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊

  19. Підготуйте шаблон для Web-сторінки Table_Mir.htm, набравши:

             


  20. Задайте колір фону та тексту.


  21. Створіть таблицю співвідношення мір за зразком:

        


  22. Задайте за зразком накреслення тексту напівжирним та курсивом і вирівнювання - по центру.


  23. Збережіть Web-сторінку під назвою Table_Mir.htm.

◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊

  25. Організуйте відкриття Web-сторінки Table_Mir.htm у вікні фрейму при натисканні на пункті меню “Стародавні вітчизняні міри місткості (для рідин)”, дописавши у HTML- коді сторінки Menu.htm:

     


  26. Додайте до Web-сторінки файлу Table_Mir.htm посилання для повернення до основної  сторінки:

      26.1. Відкрийте Web-сторінку Table_Mir.htm у режимі HTML.

      26.2. Допишіть:

            


  27. Створіть Web-сторінку OsnStr.htm із рухомим рядком “Оберіть потрібний пункт меню”.


  28. Додайте малюнок “HTML_measure_ length_Х.jpg” із завантаженого раніше архіву малюнків.


  29. Перевірте правильність переходів між зв‘язаними Web-сторінками, відкривши сторінку Frame.htm.

◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊




В системі: гості - (1); користувачі - (0)