Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


 

1 група «Правила Інтернет-безпеки»

  • Що саме ви маєте на увазі під словосполученням "Інтернет-безпека"?
  • (Онищук Марія, Лукічова Катерина, 7-В)
  • Які ваші дії у разі вимагання (наприклад, Інтернет-магазином) номерів та пін-кодів карток? (Масейкова Ольга, 7-В)
  • Навіщо ми повинні дотримуватися цих правила? (Цопа Анастасія, 7-А)
  • Чи користуєтесь ви цими правилами? (Літвак Дана, 7-А)
  • Чи надсилаєте ви у листі інформацію великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником? (Шульга Олександр, 7-А)
  • Є правило: «Повідомте батьків у разі отримання інформації, що змусить почуватися некомфортно.» Наведіть приклади такої інформації. (Тригубський Дмитро, 7-А)
  • Які ознаки небезпечного сайту? Як дізнатися, що сайт небезпечний, не заходячи на нього? (Матвійчук Микола, 7-А)
  • Що може статися, якщо випадково натиснув на рекламу? Що робити в цьому випадку? (Кашпрук Ілля, 7-В)

 


 

2 група «Етикет електронного спілкування»

  • Навіщо нам треба знати правила етикету? (Онищук Марія,7-В)
  • Навіщо нам етикет в електронному спілкуванні? (Самойлова Марія, 7-А)
  • Як потрібно звертатися до співрозмовника, відповідаючи на електронний лист? (Масейкова Ольга, 7-В)
  • Чи обов’язково потрібно писати тему в листі? (Снігур Артем, 7-Б)
  • Які бувають наслідки якщо не дотримуватись правил листування? (Штельмах Марія, 7-Б)
  • Що означає ЕТИКЕТ? (Означення й походження) (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Чи допомагає тема при ЧИТАННІ листа й чому? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Який був перший електронний лист і про що? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Як можна захистити свою інформацію? (Цопа Анастасія, 7-А)
  • Якого листа потрібно надіслати тому, хто Вам допоміг? (Шульга Олександр, 7-А)
  • Як виглядають підозрілі листи? (Тригубський Дмитро, 7-А)
  • Що робити, якщо я випадково відправив повідомлення з важливою інформацією іншому користувачеві? (Кашпрук Ілля, 7-В)

 


 

3 група «Правила створення паролів»

  • Яку мінімальну кількість знаків має містити надійний пароль? (Масейкова Ольга, 7-В)
  • Навіщо у паролі використовувати як малі, так і великі літери? (Матвійчук Микола, 7-А)
  • Як створити складний для взламування пароль? (Штельмах Марія, 7-Б)
  • Які ознаки надійного пароля? (Стефанцова Юліана, 7-А)
  • Краще, щоб у паролі було більше літер чи цифр? (Кашпрук Ілля, 7-В)
  • Яке найголовніше правило створення паролів, на вашу думку? (Лукічова Катерина, 7-В)
  • Якими мають бути надійні паролі та як зробити так, щоб не забути їх? (Самойлова Марія, 7-А)
  • Виділіть три пункти, що ні в якому разі не можна робити при створенні паролів. (Лукічова Катерина, 7-В)
  • З скількох символів має обов’язково складатися пароль? (Снігур Артем, 7-Б)
  • Чи може пароль містити пропуски? Чи може пароль складатися лише з пропусків? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Чому паролі до різних ресурсів не можуть повторюватися? (Тригубський Дмитро, 7-А)
  • Ваші пароль відповідають цим правилам? (Літвак Дана, 7-А)

 


 

4 група «Правила безпечного користування
електронною скринькою»

  • Що станеться, якщо я не буду користуватися цими правилами? (Онищук Марія, 7-В)
  • Чи потрібно починати лист з привітання? (Цопа Анастасія, 7-А)
  • Дайте чітку відповідь, для яких цілей потрібна електронна скринька. (Лукічова Катерина, 7-В)
  • Чи потрібно давати пароль від свої електронної скриньки другу, щоб написати йому e-mаil? (Снігур Артем, 7-Б)
  • Що таке синхронізація акаунтів? Чим вона може зашкодити? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Як Ви думаєте, що станеться, якщо при написанні листа натиснути ctrl+w? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Що може бути небезпечного в користуванні електронною скринькою? (Самойлова Марія, 7-А)
  • Який поштовий сервіс вважається найбільш безпечним для пересилання будь-якої інформації? (Штельмах Марія, 7-Б)
  • Чи відповідали ви спамерам при електронному листуванні? (Літвак Дана, 7-А)
  • Якщо в листі пропонують переглянути незнайому веб-сторінку або відправити SMS, чи варто це робити? Чому? (Шульга Олександр, 7-А)
  • Що робити у випадку якщо, вам напише хтось не знайомий і буде погрожувати? (Стефанцова Юліана, 7-А)
  • Як зберегти важливі повідомлення в електронній скринці? (Кашпрук Ілля, 7-В)

 


 

5 група «Правила користування мобільним телефоном
під час навчання»

  • На якій відстані від очей має бути телефон? (Кашпрук Ілля, 7-В)
  • Коли саме можна користуватися телефоном у школі? (Онищук Марія,7-В)
  • Наведіть аргументи, що ігри на телефоні під час уроків шкодять самим гравцям? (Масейкова Ольга, 7-В)
  • Чому, на вашу думку, не потрібно використовувати телефон на уроках? (Лукічова Катерина, 7-В)
  • Яка ще є причина не користуваться телефоном на уроках, крім того, що це відволікає від навчання? (Штельмах Марія, 7-Б)
  • Яка кнопка на телефоні моментально вимикає звук при дзвінку? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Як вимкнути гаджет без використання кнопки вмк.? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Проблема: "Ви вчитель, у вас на контрольній роботі учень проситься вийти в туалет. Ви йому дозволяєте з умовою, що він залишить телефон на столі. Той відмовляється, аргументуючи тим, що батьки йому забороняють це робити, він повинен весь час тримати його при собі". Хто правий учень чи учитель? Запропонуйте вирішення такої ситуації. (Шульга Олександр, 7-А)
  • Які ще винятки використання телефону на уроці ви б запропонували? (Тригубський Дмитро, 7-А)
  • Яким чином телефон зможе допомогти вам у навчанні? (Стефанцова Юліана, 7-А)
  • Як можна телефон використовувати на перерві, крім гри в мобільні ігри? (Матвійчук Микола, 7-А)

 


 

6 група «Загрози Інтернету.
Основні ознаки спаму та фішінгу»

  • Чому інтернет буває небезпечним? (Ревуцький Артем, 7-В)
  • Чим може загрожувати розповсюдження особистої інформації в інтернет просторі? (Масейкова Ольга, 7-В)
  • Чим платна версія антивірусної програми краща за безкоштовну? (Снігур Артем, 7-Б)
  • Що таке фаєрволл? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Які сайти одразу кричать тобі: "ТУТ ВІРУСИ!!!"? (Сугак Патрік, 7-Б)
  • Як перевірити наявність вірусів на комп'ютері? (Штельмах Марія, 7-Б)
  • Чи потрібно писати своє прізвище та ім'я на невідомих сайтах? (Цопа Анастасія, 7-А)
  • Що ви розумієте під словом «спам»? (Самойлова Марія, 7-А)
  • Чи Ви завантажували «випадково» віруси на свій комп’ютер?(Літвак Дана, 7-А)
  • Що потрібно робити коли вас хакнули? (Тригубський Дмитро, 7-А)
  • Як називаються листи такого вигляду? (Шульга Олександр, 7-А)

 

 


В системі: гості - (1); користувачі - (0)