Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Написання програм із використанням одновимірних масивів (умови задач)

Задача Leopold_2

   Кіт Леопольд протягом R днів ходив на рибалку та робив записи про кількість зловленої щодня риби на окремих аркушах.

 Одного дня двоє мишенят пробралися в його квартиру та переплутали всі нотатки.

   Допоможіть Леопольду відновити початкові дані, якщо відомо, що малі шкідники розташували аркуші у зворотному порядку.

   Вхідні дані

      Програма читає з клавіатури спочатку натуральне число R, а потім R цілих чисел, введених через пропуск.

   Вихідні дані

      Програма виводить на екран через пропуск R цілих чисел – початкові дані Леопольда.

  Приклади вхідних і вихідних даних

         Введення: 5
                           12  3  9  15  34
         Виведення: 34  15  9  3  12

         Введення: 7
                           9  0  15  16  27  4  31
         Виведення: 31  4  27  16  15  0  9

 

   


Задача Shrek

 

   Шрек і Віслюк грають у гру з магічним кубиком. Гравець за один кидок може набрати від 1 до 100 балів. 

   Бали, які отримав Шрек при киданні кубика, подвоюються. А бали Віслюка – збільшуються на 50. 

  Маючи послідовність балів, яка випадала на кубику, виведіть послідовність балів, набраних гравцями. Гру починає Шрек.

   Вхідні дані

    Програма читає з клавіатури натуральне число  K – кількість кидків кубика, а потім K натуральних чисел, введених через пропуск.

   Вихідні дані

         Програма виводить на екран через пропуск K натуральних чисел – послідовність балів, набраних гравцями.

   Приклади вхідних і вихідних даних

         Введення: 6
                           12  36  54  20  19  74
         Виведення: 24  86  108  70  38  124

         Введення: 7
                           31  26  95  47  12  45  24
         Виведення: 62  76  190  97  24  95  48


Задача Statistics (“Статистика” acmp#5)

   Вася не любить англійську мову, але щоразу намагається отримати хоча б 7 балів за семестр, щоб залишатися “хорошистом”. 

   У першому семестрі Вася помітив таку закономірність: у дні місяця з непарним номером він отримував шестірки, а з парним  семірки. 

  Учень виписав на аркуші всі дні, в які він отримував оцінки, щоб оцінити, скільки у нього 6 і 7. Допоможіть Васі розташувати парні та непарні числа в різних рядках.

   Хлопець може розраховувати на оцінку 7, якщо семірок не менше, ніж шісток.

   Вхідні дані

  Програма читає з клавіатури спочатку натуральне число (1≤N≤100) – кількість елементів масиву, а потім через пропуск самі цілі числа від 1 до 31. 

 

    Вихідні дані

        Програма виводить на екран:

             ¤ у першому рядку дні місяців, в які Вася отримав шестірки;

             ¤ у другому рядку числа місяців, в які Вася отримав семірки;

             ¤ у третьому рядку слово “YES”, якщо Вася може розраховувати на 7 балів, та “NO” в іншому випадку. 

       У кожному рядку числа потрібно виводити через пропуск та в тому ж порядку, в якому вони йдуть у вхідних даних. 

   Приклади вхідних і вихідних даних

           Введення: 5
                             4  16  19  31  2
           Виведення: 19  31
                                4  16  2
                                YES

           Введення: 8
                             29  4  7  12  15  17  24  1
           Виведення: 29  7  15  17  1
                               4  12  24
                               NO


В системі: гості - (1); користувачі - (0)