Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Програми з циклами (пояснення)
Задача “Task_21_01.py”
Зобразити вказану фігуру, починаючи з точки (0, 260).
![]() |
Вказівки ¤ У циклі описати вказаний фрагмент. ¤ Повторити цикл 6 разів. |
Розв’язання
Код програми | Пояснення |
from turtle import * width(4) color('#CD5C5C') up() goto(0, 260) down() i=1 while i<=6: right(90) forward(30) right(45) forward(40) left(90) forward(40) left(45) i=i+1 |
Підключаємо графічний модуль Задаємо товщину лінії 4 пікселі Задаємо колір малювання Піднімаємо “черепашку” Переходимо в точку (0, 260) Опускаємо “черепашку” Початкове значення лічильника 1 Поки не повторили 6 разів Повертаємо вправо на кут 90 градусів Малюємо лінію довжиною 30 пікселів Повертаємо вправо на кут 45 градусів Малюємо лінію довжиною 40 пікселів Повертаємо вліво на кут 90 градусів Малюємо лінію довжиною 40 пікселів Повертаємо вліво на кут 45 градусів Збільшуємо значення лічильника на 1 |
Задача “Task_21_02.py”
Зобразити вказану фігуру з центром у точці (0, 0).
![]() |
Вказівки ¤ У циклі ♦ перейти у точку (0, 0); ♦ описати лінію та круг; ♦ повернути “черепашку” на кут 30o. ¤ Повторити цикл 6 разів. |
Розв’язання
Код програми | Пояснення |
from turtle import * width(4) color(0.5, 0.8, 0.7) i=1 while i<=6: up() goto(0,0) down() forward(45) right(90) begin_fill() circle(25) end_fill() left(30) i=i+1 |
Підключаємо графічний модуль Задаємо товщину лінії 4 пікселі Задаємо колір малювання Початкове значення лічильника 1 Поки не повторили 6 разів Піднімаємо “черепашку” Переходимо в точку (0, 0) Опускаємо “черепашку” Малюємо лінію довжиною 45 пікселів Повертаємо вправо на кут 90 градусів Початок зафарбування кола Малюємо коло радіусом 40 пікселів Кінець зафарбування кола Повертаємо вліво на кут 30 градусів Збільшуємо значення лічильника на 1 |