Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Домашнє завдання ПО ВАРІАНТАХ:
Номер варіанту визначається номером варіанту на останній самостійній роботі.
Якщо Вас не було, дізнайтеся номер вашого комп'ютера в кабінеті 30 (нумерація починається від дверей по кругу, вчительський комп'ютер має номер 12, в другому примішенні номерація починається з 13-ого комп'ютера від дверей). Якщо номер непарний, у Вас перший варіант, якщо ж парний - другий.
1. Зробіть у Word (чи Excel) таблицю за зразком та заповніть її відповідними значеннями. Надішліть на пошту вчителеві all.forum17@gmail.com
2. Розв'яжіть задачу Leopold, застосовуючи схему, подану у попередньому пункті та розібрану на уроці. Надішліть на пошту вчителеві all.forum17@gmail.com
Варіант № 1
Приклад Якого значення набуде змінна y після виконання циклу? c = 56; |
![]() |
Перевірте правильність заповнення таблиці виконання.
Введіть відповіді для кожного кроку за зразком: y=6 d=15 (лише один пропуск між y=6 і d=15).
Перший крок циклу:
Другий крок циклу:
Третій крок циклу:
Четвертий крок циклу:
Задача Leopold
Кіт Леопольд пішов на рибалку та наловив риби. Кожну рибу він старанно зважив. Перша риба (найменша), яку він зважував важила рівно L грам. Кожна наступна рибина була на K грамів важча за попередню. Скільки заважила вся риба, яку наловив Леопольд, якщо відомо, що спіймав він N (N>0) риб? Вхідні дані Програма зчитує з клавіатури 3 цілих числа N, L і K, введені через пропуск (N- кількість рибин, L - маса першої риби у грамах, K - на скільки кожна наступна рибина важча від попередньої). Вихідні дані Програма виводить на екран одне ціле число - масу всієї упійманої риби у грамах. |
![]() |
Приклади вхідних та вихідних даних
Введення: 10 250 100
Виведення: 7000
Введення: 12 100 150
Виведення: 11100