Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Домашнє завдання ПО ВАРІАНТАХ:

Номер варіанту визначається номером варіанту на останній самостійній роботі.
Якщо Вас не було, дізнайтеся номер вашого комп'ютера в кабінеті 30 (нумерація починається від дверей по кругу, вчительський комп'ютер має номер 12, в другому примішенні номерація починається з 13-ого комп'ютера від дверей). Якщо номер непарний, у Вас перший варіант, якщо ж парний - другий.

1. Зробіть у Word (чи Excel) таблицю за зразком та заповніть її відповідними значеннями. Надішліть на пошту вчителеві all.forum17@gmail.com

2. Розв'яжіть задачу Leopold, застосовуючи схему, подану у попередньому пункті та розібрану на уроці. Надішліть на пошту вчителеві all.forum17@gmail.com



Варіант № 1 

Приклад

Якого значення набуде змінна y після виконання циклу?

   c = 56;
   d = 4;
   y = 0;
   while (d<c) {
          y = y + d;
          d = 2 * d;
}

  Перевірте правильність заповнення таблиці виконання.

  Введіть відповіді для кожного кроку за зразком: y=6 d=15 (лише один пропуск між y=6 і d=15).


  Перший крок циклу:


  Другий крок циклу:


  Третій крок циклу:


  Четвертий крок циклу:



Задача Leopold   

  Кіт Леопольд пішов на рибалку та наловив риби. Кожну рибу він старанно зважив. Перша риба (найменша), яку він зважував важила рівно L грам. Кожна наступна рибина була на K грамів важча за попередню.

   Скільки заважила вся риба, яку наловив Леопольд, якщо відомо, що спіймав він N (N>0) риб?

   Вхідні дані

      Програма зчитує з клавіатури 3 цілих числа N, L і K, введені через пропуск (N- кількість рибин, L - маса першої риби у грамах, K - на скільки кожна наступна рибина важча від попередньої).

   Вихідні дані

   Програма виводить на екран одне ціле число - масу всієї упійманої риби у грамах.

 

   Приклади вхідних та вихідних даних

        Введення: 10  250  100 
        Виведення: 7000

        Введення: 12  100  150
        Виведення: 11100

ПЕРЕВІРИТИ


В системі: гості - (1); користувачі - (0)