Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Українська література 5-11 класи
5 клас
Твори Тараса Шевченка «За сонцем хмаронька пливе»
http://litopys.org.ua/shevchenko/shev236.htm
«Садок вишневий коло хати»
http://poetyka.uazone.net/kobzar/sadok_vyshnevyi.html
Твори Павла Тичини
https://dyskurs.net/volodymyr-sosiura-liubit-ukrainu
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=385
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Прочитати поезію М.Рильського "Дощ", "Осінь - маляр...". Вивчити одну поезію напам'ять.
Написати невеликий твір-роздум (6-8 речень) "Чому природу треба берегти".. Намалювати ілюстрацію до однієї з поезій (за бажанням).
Виконані завдання надіслати учителю:
5Б - Leo021155@gmail.com
5В -Lara.kovalchuk.67@mail.ua
6 клас
Всеволод Нестайко. Тореодори з Васюківки.
Біографія автора - https://www.youtube.com/watch?v=Ih-YZA7GEiI
Фільм - https://www.youtube.com/watch?v=wLrpBJWJLhI
Твір Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Прочитати твір Я.Стельмаха "Митькозавр ...". Знати зміст твору. Скласти та записати в робочий зошит план 1 та 2 розділів повісті. Охарактеризувати образ Сергія або Митька (на вибір), скориставшись пам'яткою на стор.236.
Виконані завдання надіслати учителю:
6Б - tatiana.kolomiets888@gmail.com
6В,Г - vasilvernigora@gmail.com
7 клас
1.М.Павленко "Русалонька із 7-В, або...". Казкове й реалістичне в повісті-казці. Час теперішній і минулий у ній.
Біографічні відомості -
"Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських"
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=12852
Аудіо книга:
https://www.youtube.com/watch?v=Xgb8CzDBBmo – 1 частина
https://www.youtube.com/watch?v=FOLJUZObGeQ – 2 частина
2. Позакласне читання. Степан Васильченко « Приблуда»
Біографічні відомості –
https://ukrclassic.com.ua/katalog/v/vasilchenko-stepan/2886-stepan-vasilchenko-biografiya
«Приблуда»
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=G8X-He51wQ0&t=4s
Читати онлайн:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=382
3. Любов Пономаренко « Гер переможений»
Біографічні відомості- https://www.ukrlib.com.ua/bio/printit.php?tid=3581
«Гер переможений»
Аудіо книга:
https://www.youtube.com/watch?v=oxu5FVvPhI8
Читати онлайн:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3583
4. Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» (із циклу «Незнаному воякові»).
Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=5lc4i4HMyws
«Захочеш – і будеш…»
https://dovidka.biz.ua/zahochesh-i-budesh/
5. Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам.
Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=w8touaxlgU8
Вірш «Сучасникам» - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5509
6. Олександр Гаврош. Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили».
Біографічні відомості - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%88_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%94%D1%8E%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
«Неймовірні пригоди Івана Сили»
7. Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»)
Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=4DY9jOpVtAw
«Пісня про рушник» - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=961
https://www.youtube.com/watch?v=nUU3YGnqQcY – пісня
8. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю...».
https://www.youtube.com/watch?v=TthQ44dpg5c
9. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка.
http://ru.osvita.ua/vnz/reports/ukr_lit/15189/
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Опрацювати у підручнику стор. 179, прочтати повість М.Павленко "Русалонька із 7В ...". Дати письмову відповідь на питання : "Що вас вразило найбільше і чому?"
Виконані завдання надіслати учителю:
7А - tatiana.kolomiets888@gmail.com
7Б - Leo021155@gmail.com
7В -Lara.kovalchuk.67@mail.ua
8 клас
Буктрейлери на повість Ніни Бічуї ''Шпага Славка Беркути''
https://www.youtube.com/watch?v=EVdFKPtNvCQ
https://www.youtube.com/watch?v=Ld5m9zlUJ9M
https://www.youtube.com/watch?v=DG-5lLLIPNw
Аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=uVFcNxGhLjs
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Прочитати твір Н.Бічуя "Шпага Славка Беркути". Знати зміст твору. Виконати завдання до тексту письмово на стор.153-154, 164-165, 175-176.
Виконані завдання надіслати учителю:
8Б - Leo021155@gmail.com
8В -Lara.kovalchuk.67@mail.ua
9 клас
https://disted.edu.vn.ua/courses/work/608
Аналіз поем
https://studway.com.ua/literatura-urok-2/
Тарас Шевченко «Сон» («У всякого своя доля») | Поема
https://www.youtube.com/watch?v=uZPNqHRndg4
Поема «Катерина» Т.Шевченка
https://www.youtube.com/watch?v=AGBZ-3LgB0Y
Тарас Шевченко «І мертвим, і живим» | Послання
https://www.youtube.com/watch?v=nid-8Iy2gbI
Тарас Шевченко «Кавказ» | Поема
https://www.youtube.com/watch?v=etrbeWh9QHs
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Прочитаи поему "Катерина" Т.Шевченка. Опрацювати за підручником стор.234-235.
Прочитати твір "І мертвим, і живим..." Т.Шевченка. Опрацювати за підручником стор. 224-227, письмово виконати 1-2 завдання на стор. 227, 10 завдання на стор. 228.
Вивчити напам'ять уривок із твору "І мертвим, і живим...".
Виконані завдання надіслати учителю:
9А - tatiana.kolomiets888@gmail.com
9В - Leo021155@gmail.com
10 клас
1.Леся Українка. Альманах « З-над хмар і з долин», угрупування « Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки.
Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY
«З-НАД ХМАР І З ДОЛИ́Н» - http://esu.com.ua/search_articles.php?id=16371
Вплив "Молодої музи" на розвиток української літератури - http://ru.osvita.ua/vnz/reports/ukr_lit/15071/
2.Перша збірка поетичних творів Лесі Українки «На крилах пісень»
https://www.l-ukrainka.name/uk/Verses/NaKrylachPisen.html
Оцінка збірки І.Франком - http://dspu.edu.ua/biblioteka/archives/4648
"Contra Spem Spero" Леся Українка - https://www.youtube.com/watch?v=pKFeFAZ-zFU
https://www.l-ukrainka.name/uk/Verses/NaKrylachPisen/ContraSpemSpero.html
Завдання:
Вивчити напам’ять вірш "Contra Spem Spero".
3. Слово, чому ти не твердая криця... Леся Українка.
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=523
https://www.youtube.com/watch?v=ZPXy92uGcoo
Аналіз поезії “Слово, чому ти не твердая криця…”
Основні мотиви поетичної творчості Лесі Українки
https://scribble.su/ukr-lit/ukr-lit-10-slonovska/36.html
4. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети ( «Мріє, не зрадь!»). «Стояла я і слухала весну».
«Мріє, не зрадь!»
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=510
«Стояла я і слухала весну»
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=521
https://www.youtube.com/watch?v=UXeWPosoAJs
Завдання:
Зробити ідейно-художній аналіз віршів.
5. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева.
«Лісова пісня»
Читати онлайн - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508
Аудіо книга - https://www.youtube.com/watch?v=Uj_xavwI-QA
Аналіз твору "Лісова пісня" Лесі Українки. Найцікавіше та найважливіше про драму-феєрію.
https://www.youtube.com/watch?v=meq1XXJXgaQ
Завдання:
Прочитати « Лісову пісню» Лесі Українки, та зробити порівняння Мавки та Килини.
6. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.
Завдання:
Простежити зміну цінностей Лукаша протягом твору.
7. Природа і людина у творі. Конфлікт між буденним життям і високим.
https://ukrlit.net/zno/137.html
8. Микола Вороний
Поезія: «Блакитна панна»
Аналіз:
https://docs.google.com/document/d/1FoMtj3c0soP9SlZEDWLkMiop345GjqOGrEZAbVLzv8c/edit?usp=sharing
Теорія літератури: символізм.
9. «Інфанта»
Перегляд відео: https://youtu.be/9BTPWpaWcBQ
Аналіз поезії: https://zno.if.ua/?p=4663
10. Олександр Олесь
Інформація: https://scribble.su/ukr-lit/ukr-lit-10-facolya/44.html
Аналіз: https://zno.if.ua/?p=5992
«По дорозі в казку» або (аудіо)
Аналіз: https://zno.if.ua/?p=6002
На закріплення:
https://create.kahoot.it/share/b1279cea-e3ca-4e7d-bcb1-dc5b2f7475de
https://create.kahoot.it/share/10/ac6a2a74-5c79-41a1-b2b8-a6d3af376157
https://create.kahoot.it/share/8761d2e9-4527-4311-8583-4bbbf9894b85
https://create.kahoot.it/share/34f0cb2a-f710-4d00-b661-44b502ce89b7
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Ознайомитися із життям та творчістю Лесі Українки . Опрацювати у підручнику стор. 205-219.
Зробити ідейно-художній аналіз творів Лесі Українки.
Прочитаи драму-феєрію "Лясова пісня", записати сюжетний ланцюжок, паспорт твору. Опрацювати у підручнику стор. 219-228.
Віконані завдання надіслати учителю:
10А- Lara.kovalchuk.67@mail.ua
11 клас
Українське шістдесятництво
https://disted.edu.vn.ua/courses/work/493 - Тема 29.1, 31.1-34.3
https://www.youtube.com/watch?v=FiUsuHomUW4 - відео;
https://teachua.com/ukr-lit/503-prezentacija-qshistdesjatnykyq. – презентація
https://vseosvita.ua/library/test-sistdesatniki-11643.html - тестові завдання
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Опрацювати за підручником стор.190-202. Записати у зошит хронологічні таблиці життя і творчості Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського. Вивчити напам'ять поезію "Два кольори".
Виконані завдання надіслати учителю:
Lara.kovalchuk.67@mail.ua