Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Українська література 5-11 класи        

5 клас

  Твори Тараса Шевченка «За сонцем хмаронька пливе»

        http://litopys.org.ua/shevchenko/shev236.htm                                   

   «Садок вишневий коло хати» 

        http://poetyka.uazone.net/kobzar/sadok_vyshnevyi.html

   Твори Павла Тичини

       https://dyskurs.net/volodymyr-sosiura-liubit-ukrainu

       https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=385

              https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%91%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D1%82%D1%8C_%D0%BC%D0%BE%D1%8E_%D0%B4%D1%83%D1%88%D1%83_%D0%BE%D0%B1%D0%B2i%D1%8F%D0%BB%D0%B0...

 


Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.

Прочитати поезію М.Рильського "Дощ", "Осінь - маляр...". Вивчити одну поезію напам'ять.

Написати невеликий твір-роздум (6-8 речень) "Чому природу треба берегти".. Намалювати ілюстрацію до однієї з поезій (за бажанням).

Виконані завдання надіслати учителю:

5А - vasilvernigora@gmail.cjm

5Б - Leo021155@gmail.com

5В -Lara.kovalchuk.67@mail.ua 

5Г - tatiana.kolomiets888@gmail.com


6 клас

  Всеволод Нестайко. Тореодори з Васюківки.

  Біографія автора - https://www.youtube.com/watch?v=Ih-YZA7GEiI

 

  Фільм - https://www.youtube.com/watch?v=wLrpBJWJLhI

  Твір Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

     https://gdz4you.com/literatura/skorocheni-perekazy/styslyj-perekaz-tvoru-mytkozavr-iz-yurkivky-abo-hymera-lisovogo-ozera-yaroslav-stelmah-23814/

 


Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.

Прочитати твір Я.Стельмаха "Митькозавр ...". Знати зміст твору. Скласти та записати в робочий зошит план 1 та 2 розділів повісті. Охарактеризувати образ Сергія або Митька (на вибір), скориставшись пам'яткою на стор.236.

Виконані завдання надіслати учителю:

6А - diachyk_olena@ukr.net

6Б - tatiana.kolomiets888@gmail.com

6В,Г - vasilvernigora@gmail.com


7 клас

  1.М.Павленко "Русалонька із 7-В, або...". Казкове й реалістичне в повісті-казці. Час теперішній і минулий у ній.

 Біографічні відомості -

   https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0

  "Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських"            

     https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=12852

  Аудіо книга:                                                         

     https://www.youtube.com/watch?v=Xgb8CzDBBmo – 1 частина

     https://www.youtube.com/watch?v=FOLJUZObGeQ – 2 частина

  2. Позакласне читання. Степан Васильченко « Приблуда»                      

  Біографічні відомості –

     https://ukrclassic.com.ua/katalog/v/vasilchenko-stepan/2886-stepan-vasilchenko-biografiya

  «Приблуда»

  Аудіокнига:

     https://www.youtube.com/watch?v=G8X-He51wQ0&t=4s

  Читати онлайн:

     https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=382

  3. Любов Пономаренко « Гер переможений»

       Біографічні відомості-  https://www.ukrlib.com.ua/bio/printit.php?tid=3581

  «Гер переможений»

  Аудіо книга:

     https://www.youtube.com/watch?v=oxu5FVvPhI8

  Читати онлайн:

     https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3583

  4. Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» (із циклу «Незнаному воякові»).

     Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=5lc4i4HMyws

«Захочеш – і будеш…»

     https://dovidka.biz.ua/zahochesh-i-budesh/

  5. Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам.

      Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=w8touaxlgU8

      Вірш «Сучасникам» -  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5509

  6. Олександр Гаврош.  Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

 Біографічні відомості -      https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%88_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%94%D1%8E%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

  «Неймовірні пригоди Івана Сили»

     https://www.rulit.me/books/nejmovirni-prigodi-ivana-sili-najduzhchoi-lyudini-svitu-read-374357-1.html

  7. Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»)

     Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=4DY9jOpVtAw

     «Пісня про рушник» - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=961

     https://www.youtube.com/watch?v=nUU3YGnqQcY – пісня

  8. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю...». 

     https://www.youtube.com/watch?v=TthQ44dpg5c                       

  9. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка. 

     http://ru.osvita.ua/vnz/reports/ukr_lit/15189/

 


Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.

Опрацювати у підручнику стор. 179, прочтати повість М.Павленко "Русалонька із 7В ...". Дати письмову відповідь на питання : "Що вас вразило найбільше і чому?"

Виконані завдання надіслати учителю:

7А - tatiana.kolomiets888@gmail.com  

7Б - Leo021155@gmail.com

7В -Lara.kovalchuk.67@mail.ua 


8 клас

  Буктрейлери на повість Ніни Бічуї ''Шпага Славка Беркути''

     https://www.youtube.com/watch?v=EVdFKPtNvCQ

     https://www.youtube.com/watch?v=Ld5m9zlUJ9M

     https://www.youtube.com/watch?v=DG-5lLLIPNw

  Аудіокнига

     https://www.youtube.com/watch?v=uVFcNxGhLjs

 


Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.

Прочитати твір Н.Бічуя "Шпага Славка Беркути". Знати зміст твору. Виконати завдання до тексту письмово на стор.153-154, 164-165, 175-176.

Виконані завдання надіслати учителю:

8А - vasilvernigora@gmail.com 

8Б - Leo021155@gmail.com

8В -Lara.kovalchuk.67@mail.ua 


9 клас

 Тарас Шевченко

       https://disted.edu.vn.ua/courses/work/608

 Аналіз поем

     https://studway.com.ua/literatura-urok-2/

 Тарас Шевченко «Сон» («У всякого своя доля») | Поема

     https://www.youtube.com/watch?v=uZPNqHRndg4

 Поема «Катерина» Т.Шевченка

     https://www.youtube.com/watch?v=AGBZ-3LgB0Y

 Тарас Шевченко «І мертвим, і живим» | Послання

     https://www.youtube.com/watch?v=nid-8Iy2gbI

 Тарас Шевченко «Кавказ» | Поема

     https://www.youtube.com/watch?v=etrbeWh9QHs

 


Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.

Прочитаи поему "Катерина" Т.Шевченка. Опрацювати за підручником стор.234-235.

Прочитати твір  "І мертвим, і живим..." Т.Шевченка. Опрацювати за підручником стор. 224-227, письмово виконати 1-2 завдання на стор. 227, 10 завдання на стор. 228.

Вивчити напам'ять уривок із твору "І мертвим, і живим...".

Виконані завдання надіслати учителю:

9А - tatiana.kolomiets888@gmail.com

9Б - diachyk_olena@ukr.net

9В - Leo021155@gmail.com

 

10 клас

1.Леся Українка. Альманах « З-над хмар і з долин», угрупування « Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки.

     Біографічні відомості - https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

     «З-НАД ХМАР І З ДОЛИ́Н» - http://esu.com.ua/search_articles.php?id=16371

     Вплив "Молодої музи" на розвиток української літератури - http://ru.osvita.ua/vnz/reports/ukr_lit/15071/

2.Перша збірка поетичних творів Лесі Українки «На крилах пісень»

     https://www.l-ukrainka.name/uk/Verses/NaKrylachPisen.html

     Оцінка збірки І.Франком - http://dspu.edu.ua/biblioteka/archives/4648

     "Contra Spem Spero" Леся Українка - https://www.youtube.com/watch?v=pKFeFAZ-zFU

     https://www.l-ukrainka.name/uk/Verses/NaKrylachPisen/ContraSpemSpero.html 

Завдання:                                                                     

Вивчити напам’ять вірш "Contra Spem Spero".

3. Слово, чому ти не твердая криця... Леся Українка.

     https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=523

     https://www.youtube.com/watch?v=ZPXy92uGcoo

Аналіз поезії “Слово, чому ти не твердая криця…”

     https://zno.if.ua/?p=5989

Основні мотиви поетичної творчості Лесі Українки

     https://scribble.su/ukr-lit/ukr-lit-10-slonovska/36.html

4. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети ( «Мріє, не зрадь!»). «Стояла я і слухала весну».

«Мріє, не зрадь!»

     https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=510

«Стояла я і слухала весну»

     https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=521

     https://www.youtube.com/watch?v=UXeWPosoAJs

Завдання:

Зробити ідейно-художній аналіз віршів.

5. Драма-феєрія «Лісова пісня».  Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева.

«Лісова пісня»

     Читати онлайн - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508

     Аудіо книга - https://www.youtube.com/watch?v=Uj_xavwI-QA

Аналіз твору "Лісова пісня" Лесі Українки. Найцікавіше та найважливіше про драму-феєрію.

     https://www.youtube.com/watch?v=meq1XXJXgaQ

Завдання:

Прочитати « Лісову пісню» Лесі Українки, та зробити порівняння Мавки та Килини.

6. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.

     https://fable.in.ua/simbioz-visokoyi-duxovnosti-i-budennogo-pragmatizmu-v-drami-feyeriyi-lisova-pisnya-lesi-ukrayinki/

Завдання:

Простежити зміну цінностей Лукаша протягом твору.

7. Природа і людина у творі. Конфлікт між буденним життям і високим.

     https://ukrlit.net/zno/137.html

8. Микола Вороний

https://youtu.be/-c8hn-IWiO8

https://youtu.be/mQ9640s9wUo

Поезія: «Блакитна панна»

Аналіз:

https://zno.if.ua/?p=4642

https://docs.google.com/document/d/1FoMtj3c0soP9SlZEDWLkMiop345GjqOGrEZAbVLzv8c/edit?usp=sharing

Теорія літератури: символізм.

9. «Інфанта»

     Перегляд відео: https://youtu.be/9BTPWpaWcBQ

     Аналіз поезії: https://zno.if.ua/?p=4663

10. Олександр Олесь

     Інформація: https://scribble.su/ukr-lit/ukr-lit-10-facolya/44.html

     «З журбою радість обнялась…»

      Аналіз: https://zno.if.ua/?p=5992

    «По дорозі в казку» або (аудіо)

     Аналіз: https://zno.if.ua/?p=6002

На закріплення:

     https://create.kahoot.it/share/b1279cea-e3ca-4e7d-bcb1-dc5b2f7475de

     https://create.kahoot.it/share/10/ac6a2a74-5c79-41a1-b2b8-a6d3af376157

     https://create.kahoot.it/share/8761d2e9-4527-4311-8583-4bbbf9894b85

     https://create.kahoot.it/share/34f0cb2a-f710-4d00-b661-44b502ce89b7

 


Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.

Ознайомитися із життям та творчістю Лесі Українки . Опрацювати у підручнику стор. 205-219.

Зробити ідейно-художній аналіз творів Лесі Українки.

Прочитаи драму-феєрію "Лясова  пісня", записати сюжетний  ланцюжок, паспорт твору. Опрацювати у підручнику стор. 219-228.

Віконані завдання надіслати учителю:

10А- Lara.kovalchuk.67@mail.ua 

10Б - tatiana.kolomiets888@gmail.com


11 клас

  Українське шістдесятництво             

              https://disted.edu.vn.ua/courses/work/493  -  Тема 29.1, 31.1-34.3

                https://www.youtube.com/watch?v=FiUsuHomUW4  - відео;

                https://teachua.com/ukr-lit/503-prezentacija-qshistdesjatnykyq.  – презентація

                https://vseosvita.ua/library/test-sistdesatniki-11643.html  - тестові завдання

 


Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.

Опрацювати за підручником стор.190-202. Записати у зошит хронологічні таблиці життя і творчості Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського. Вивчити напам'ять поезію "Два кольори".

Виконані завдання надіслати учителю:

Lara.kovalchuk.67@mail.ua 


В системі: гості - (1); користувачі - (0)