Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Біологія
6 клас
Вищі спорові рослини
§42, 43.
Лаб.робота ст.157, Лаб.робота ст.162.
Відео за посиланням: https://youtu.be/1_3GtTNKzQU?t=718
Голонасінні.
§44. Тести ст.159, 163, 167
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0
Покритонасінні: 45 парагр підручника опрацювати.
Посилання на презентації:
Загальна характеристика покритонасынних https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-6-klasu-na-temu-pokritonasinni-12443.html
Класификація покритонасінних https://www.slideshare.net/ssuser0b3b44/ss-33214482?from_action=save
За підручником 7кл біологія автор Мусієнко (Посилання на підручник:
http://shkola.in.ua/267-biolohiia-7-klas-musiienko.htm) опрацювати параграфи
48-54,створити порівняльну таблицю
Родини покритонасінних.
Назва родини Та ії клас(Однодольні чи дводольні) |
Формула та особливості квітки |
Типи Суцвіття |
Типи плоди |
Представники родин та їхнє значення для людини |
1.Хрестоцвіті |
|
|
|
|
2.Розові |
|
|
|
|
3.Пасльонові |
|
|
|
|
4.Бобові |
|
|
|
|
5.Складноцвіті |
|
|
|
|
6.Лілійні |
|
|
|
|
7.Цибулеві |
|
|
|
|
8.Злакові |
|
|
|
|
Посилання на підручник:
http://shkola.in.ua/267-biolohiia-7-klas-musiienko.htm
На сайті «НА УРОК» необхідно виконати тест Вищі спорові рослини, щоб отримати поточну оцінку з даної теми. При виконанні зазначити прізвище,ім*я та клас. Повторне виконання тесту неможливе. Після певної дати доступ до тесту буде закрито. Оцінка за тест визначається системою автоматично і буде врахована при виставленні тематичної
Завдання необхідно виконати до 5 квітня 21:00
Код доступу 303228
Потрібно використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua
Або перейти за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=303228
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Опрацювати тему Покритонасінні ,параграф 45.
Скласти порівняльну таблицю "Родини покритонасінних".
Виконані завдання надіслати учителю:
6А, Б - irapetrovna1971@gmail.com
6-В та 6-Г класи
Опрацювати параграф 45 "Квіткові. Або покритонасінні та їх класифікація"
Завдання:
1). Знайти інформацію про родини класу дводольних: капустяні, розові, пасльонові і т.д.;
2). Виконати тести для 6-х класів (Виконуєте та відповіді відправляєте);
Виконані завдання відправляти на пошту plonsak.tatiana@gmail.com
1. Вищі спорові.
Опрацювати параграф 42-43 і конспект (робили на уроці біології).
Створити схеми життєвих циклів папоротеподібних,хвощеподібних та плауноподібних.
Ссилка на відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=959qr5r0nCs&list=TLPQMTkwMzIwMjD5PLbH8EhJJw&index=2
https://www.youtube.com/watch?v=Uvg_ELZYXPA
Ссилка на презентації:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vischi-sporovi-roslini-plauni-hvoschi-98030.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-paporoti-6-klas-24357.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-viddil-mohopodibni-50568.html
2.Голонасінні
Опрацювати параграф 44.
Ссилка на відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=WNX5whX4w7I
Ссилка на презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zagalna-harakteristika-golonasinnih-6-klas-24425.html
3. Покритонасінні
Опрацювати параграф 45.
Ссилки на презентації:
Загальна характеристика покритонасынних
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-6-klasu-na-temu-pokritonasinni-12443.html
Класификація покритонасінних
https://www.slideshare.net/ssuser0b3b44/ss-33214482?from_action=save
7 клас
Органи чуття тварин.
§37
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v9krvDdW1Ss
Регуляція процесів життя тварин
§38.
Відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=o6oDYkVVeEQ
https://www.youtube.com/watch?v=762HnE7x-lw
Розмноження і його форми
§39
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=s81t3AtSYpg
Розвиток тварин. Тривалість життя тварин
§40-41
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Iz9UPeJ4_Hs
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
7-А, 7-Б та 7-В класи
Опрацювати параграф 42 "Поведінка тварин та методи її вивчення" та параграф 43 "Набута та вроджена поедінка тварин"
Завдання:
1). Ст.184 Лабораторна робота;
2). На ст.190 виконати завдання №2 та №3 в розділі "Перевірка знань";
Виконані завдання відправляти на пошту plonsak.tatiana@gmail.com
Опрацювати параграфи 48-54,створити порівняльну таблицю
Родин покритонасінних.
Назва родини Та ії клас(Однодольні чи дводольні) |
Формула та особливості квітки |
Типи Суцвіття |
Типи плоди |
Представники родин та їхнє значення для людини |
|
|
|
|
|
Ссилка на підручник:
8 клас
Нюхова і смакова сенсорні системи
Опрацювати параграф 45.
Виконати діяльність після параграфу.
Повідомлення про значення нюхових та смакових подразників в житті та діяльності людини.
Відповісти на питання презентації.
https://www.youtube.com/watch?v=A4xcAOHFQD0
Сенсорні системи рівноваги та руху.
Опрацювати презентацію та параграф 46.
Підготувати матеріал про морську хворобу,ії перичини,прояви,лікування.
Виконати перевірочні завдання на початку презентації
Сенсорні системи дотику,болю,температурного чуття
Опрацювати параграф 47.
Виконати діяльність після параграфу і перовести дослідницький практикум.
Повідомлення про значення температурниз та больових подразників в житті та діяльності людини.
https://www.youtube.com/watch?v=IykvpYPtJ9k
https://www.youtube.com/watch?v=IaSE7FNGyIA
Підсумковий по Сенсорним системам людини.
Повторити параграфи 41-47.
3(три) тести необхідно виконати,щоб отримати тематичну оцінку з даного розділу.При виконанні зазначити прізвище,ім*я та клас.Повторне виконання тесту неможливе.Після певної дати доступ до тесту буде закрито. Оцінка за тест рахується системою автоматично.
1.Зорова сенсорна система.
Завдання необхідно виконати до 5 квітня 23:00
Код доступу 859958
використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
Або за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=859958
2.Слухова сенсорна система.
Завдання необхідно виконати до 5 квітня 23:00 ред.
Код доступу 798526
використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua
Або за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=798526
3.Сенсорні системи.Смакова,нюхова,рівноваги.
Завдання необхідно виконати до 5 квітня 23:00
Код доступу 730053
використати цей код,відкривши посилання
join.naurok.ua
Або перейдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=730053
Вища нервова діяльність.
Вивчити параграф 48 підручника,виконати діяльність,визначивши свій тип темпераменту.
Опрацювати матеріали на disted.edu.vn.ua: https://disted.edu.vn.ua/admin/work/interact/13168
Переглянути Презентацію по ВНД :
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vischa-nervova-diyalnist-temperament-161103.html
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
Повториити тему Сенсорні системи
На сайті "На урок" виконати тести по кодах доступу
1) 859958,
2) 798526,
3) 730053
Виконанні завдання надіслати учителю:
6А,Б - irapetrovna@gmail.com
9 клас
Етапи еволюції людини
§44
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_mij3ERxpMo
Тести для закріплення теми: стр.183-185.
Філогенез та систематика
§45
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9pEO2cARqJg
Неклітинні форми життя – віруси. Прокаріоти
§46
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=sgHeU9XUMV4
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
9-А, 9-Б та 9-В класи
Опрацювати параграф 47 "Еукаріоти: гриби, рослини, тварини"
Завдання:
1). Ст. 200 Практична робота №4 "Порівняння будови клітинних та неклітинних форм життя";
2). Ст. 201 Виконати тести;
Виконані завдання відправляти на пошту plonsak.tatiana@gmail.com
10 клас
Доробити Лаб.роб. №2 ст.155
Модифікація мінливості у людини
Досягнення регенерації в медицині та трансплантології
§45
Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=IJfoM5UM6TY
Способи розмноження клітин еукаріотів
§46
Відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=_M636FZSbL4
https://www.youtube.com/watch?v=X9gYslzpCxQ
Ріст і розвиток клітин
§47
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
10-А та 10-Б класи
Опрацювати параграф 48 "Порушення клітинного циклу"
Завдання:
1). Ст.178 в розділі "Поміркуйте" виконати завдання №1 та №2;
Виконані завдання відправляти на пошту plonsak.tatiana@gmail.com
11 клас
Доробити Лаб.роб. №3 ст.171
Біологія у сільському господарстві. Наслідки «зеленої революції
§51
Селекція організмів. Положення. Завдання
§52
Відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=L8pLIjBy_ug
Штучний добір і гібридизація
Відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=abPXc5y5RC0
Завдання на період з 30.03.20р. по 03.04.20р.
11-А та 11-Б класи
Опрацювати параграф 52 "Селекція організмів"
Завдання:
1). Ст.177 виконати завдання з розділу "Поміркуйте";
2). Ст.177 виконати творче завдання;
Виконані завдання відправляти на пошту plonsak.tatiana@gmail.com