Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Матеріал розроблений Мироненко Тетяною Леонідівною, вчителем ФМГ 17 м. Вінниці
Складені задачі, які включають знаходження невідомого компонента
Добрий день, любий друже !
Сьогодні ми с тобою будемо розв'язувати складені задачі вказаного виду.
Задача №1
У дівчинки було 24 палички. Після того як вона склала кілька трикутників, у неї залишилось 12 паличок. Скільки трикутників склала дівчинка?
Запишемо коротку умову.
Було - 24 п.
Склала - х тр. по 3 п.
Залишилось - 12 п.
Розглянь план розв'язання. Порівняй повний і короткий запис задачі.
План розв'язання цієї задачі
1) Скільки паличок пішло на складання трикутників?
24-12=12(п.)
2)Скільки трикутників склав учень?
12:4=3(тр.)
Відповідь: 4 трикутники склав учень.
Задача №2
На столі лежало 50 зошитів.Частину цих зошитів роздали 5 учням, після чого залишилось ше 30 зошитів. Скільки зошитів дісталось кожному?
Склади короткий запис задачі самостійно, порівняй з попередньою задачею.
Розв'язання
Впиши у віконечка дії до задачі, використовуючи подане пояснення. Не забудь у дужках вказати найменування.Пробіли не став.
1)
2)
Розв'яжи самостійно, перевір себе.
Задача №3
У магазині було 40 кг апельсинів. Коли продали кілька сіток апельсинів по 2 кг у кожній, то в магазині залишилось 4 кг апельсинів. Скільки продали сіток апельсинів?
Було | Продали | Залишилось |
40кг | Х с . по 2 кг у кожній | 4 кг |
План розв'язання
1) Скільки кг апельсинів продали всього?
2) Скільки сіток апельсинів продали?
Ти добре попрацював. До зустрічі!