Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


 Матеріал розроблений Мироненко Тетяною Леонідівною, вчителем ФМГ 17 м. Вінниці

Складені задачі, які включають знаходження невідомого компонента

Добрий день, любий друже !

Сьогодні ми с тобою будемо розв'язувати складені задачі вказаного виду.

 

Задача №1

У дівчинки було 24 палички. Після того як вона склала кілька трикутників, у неї залишилось 12 паличок. Скільки трикутників  склала дівчинка?

Запишемо коротку умову.

Було - 24 п.

Склала - х тр. по 3 п.

Залишилось - 12 п.

Розглянь план розв'язання. Порівняй повний і короткий запис задачі.

План розв'язання цієї задачі

1) Скільки паличок пішло на складання трикутників?

                                24-12=12(п.)

2)Скільки трикутників склав учень?

                                 12:4=3(тр.)

Відповідь: 4 трикутники склав учень.

 

Задача №2 

На столі лежало 50 зошитів.Частину цих зошитів роздали 5 учням, після чого залишилось ше 30 зошитів. Скільки зошитів дісталось кожному?

Склади короткий запис задачі самостійно, порівняй з попередньою задачею.

Розв'язання

Впиши у віконечка дії до задачі, використовуючи подане пояснення. Не забудь у дужках вказати найменування.Пробіли не став.

1)

 - всього роздали

2) 

-кожному з 5 учнів         


Розв'яжи самостійно, перевір себе.

Задача №3

У магазині було 40 кг апельсинів. Коли продали кілька сіток апельсинів по 2 кг у кожній, то в магазині залишилось 4 кг апельсинів. Скільки продали сіток апельсинів?

Було

Продали

Залишилось

40кг

Х с . по 2 кг у кожній

4 кг

План розв'язання

1) Скільки кг апельсинів продали всього?

2) Скільки сіток апельсинів продали?



 

 

Ти добре попрацював. До зустрічі!


В системі: гості - (1); користувачі - gerasumchykoa