Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Урок підготувала Русанова Н.В., вчитель СЗОШ №26 м.Вінниці
Сприйняття мистецтва. Узагальнення вивченого матеріалу з теми розділу: «Природні форми та явища»
Прийми участь у конкурсі кмітливих!
Дай правильну відповідь на запитання
Запитання:
1. Назви основні кольори, чому вони так називаються.
2. Назви ахроматичні кольори.
3. Назви в послідовності, кольори сонячного спектр.
4. Що таке «пейзаж»?
5. Що таке «лінія горизонту»?
6. Якщо предмет прямокутної форми у «Фронтальному положенні», скільки використовуєш крапок сходу?
7. Намалюй схему людських пропозицій.
8. В кількох положеннях перед малюючим може бути предмет прямокутної форми?
9. Скільки крапок сходу використовуєш, коли малюєш предмет прямокутної форми «під кутом»?
10. Назви найбільшу кількість крапок сходу при малюванні предмета прямокутної форми.
11. Назви найменшу кількість крапок сходу при малюванні предмета прямокутної форми.
12. Що таке візерунок?
13. Що таке орнамент?
14. Що означає «стилізувати», «стилізація»?
15. Назви види візерунків?
16. Які візерунки вважаються «обмеженими», а які «безкінечними»?
17. Назви види образотворчого мистецтва?
18. А чи знаєш як працюють художники в межах своєї діяльності:
живописець –
скульптор –
графік –
архітектор –
народні майстри декоративно-прикладного мистецтва –
Ти знаєш своє місто?
19. Назви приклади скульптури, які є в місті.
20. Назви приклади архітектури.
21. Що таке ілюстрація до твору?
22. Чим займається художник-дизайнер?
23. Що таке «книжкова графіка»?
24. Що таке «буквіца», «ініціал»?