Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Урок84

 

Тема: Сполучник як засіб зв'язку однорідних членів речення, частин складносурядного та складнопідрядного речень

 

Хід уроку

 

  • Які сполучники вживаються і в простому, і в складному реченнях?Хід уроку
  • А які сполучники вживаються лише в простому реченні?
  • Яку роль виконують сполучники в складносурядних реченнях?
  • Яку роль виконують сполучники в складнопідрядних реченнях?

 

Спишіть, розкриваючи дужки. З'ясуйте, у яких випадках виділені слова є сполучниками, а в яких - іншими частинами мови

 

1. (Тим)(часом) як гості розмовляли й пили чай, молодий Радюк приїхав у двір.
Урок №84
2. А Михайлик (тим)(часом) побіг додому.
Урок №84
3. Хто зробив шкоду, (про)те ніхто не дізнається, (за)те знала одна Василина.
Урок №84
4. (Про)те діда не видно.
Урок №84
5. За(те)ж у свято або в неділю, як вирвешся на вулицю, усе село розлягається піснями.
Урок №84
6. Але іноді ми Стьопі прощали (за)те, що на наш погляд, він дуже багато знав.
Урок №84

 

 

Перекладіть українською мовою, розставте розділові знаки, підкресліть сполучникиУрок №54

 

  • Компас обезумел.
  • Стрелка прыгала от одного полюса к другому резкими скачками, пробегала по всем делениям круга и затем возвращалась обратно как будто с ней приключилось головокружение.
  • Я хорошо знал что, по общепринятым теориям, кора земного шара никогда не находится в состоянии полного покоя.
  • Изменения, происходящие под влиянием распада безрудных пород, действия магнетизма производят постоянные перемещения в земной коре даже тогда существа, рассеянные по её поверхности, и не подозревают об этом.

 

 

Складіть речення зі сполучниками Урок №54

дарма що, незважаючи на те що, тому що, в міру того як, для того щоб. 

 

 

Складіть твір-опис на тему «Які вони, незвідані світи?», використовуючи сурядні та підрядні сполучники

 

Урок №84
 
 

 

 

 


В системі: гості - (1); користувачі - (0)