Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Урок підготували Мельник Тетяна Дмитрівна та Дибчук Яна Миколаївна,
вчителі СЗШ №22 м.Вінниці
Продовжимо.
Розглянемо степеневі функції для непарних
.
Якщо , то
.
За означенням для всіх дійсних
, крім
.
Якщо , то
.
За означенням для всіх дійсних
, крім
.
Побудуємо в одній системі координат графіки степеневих функцій та
.
x | -3 | -2,5 | -2 | -1,5 | -1 | -0,5 | 0 | 0,5 | 1 | 1,5 | 2 | 2,5 | 3 |
y | -0,037 | -0,064 | -0,125 | -0,296 | -1 | -8 |
| 8 | 1 | 0,2963 | 0,125 | 0,064 | 0,037 |
x | -3 | -2,5 | -2 | -1,5 | -1 | -0,5 | 0 | 0,5 | 1 | 1,5 | 2 | 2,5 | 3 |
y | -0,004 | -0,01 | -0,031 | -0,132 | -1 | -32 |
| 32 | 1 | 0,1317 | 0,031 | 0,0102 | 0,004 |

Порівняльна характеристика значень функцій і
:
Значення аргументу | ||||
Значення функції |
|
| ||
Взаємне розміщення графіків | графік | графік | графік | графік |
Приклади |
|
|
|
|
ВИСНОВОК:
Якщо за модулем збільшується, то графік функції стає «крутішим»