Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Урок підготували Мельник Тетяна Дмитрівна та Дибчук Яна Миколаївна,

вчителі СЗШ №22 м.Вінниці

Продовжимо.

 

Розглянемо степеневі функції     для непарних  .

Якщо , то  .

За означенням    для всіх дійсних , крім .

Якщо , то  .

За означенням      для всіх дійсних , крім . 

Побудуємо в одній системі координат графіки степеневих функцій       та     .

        

 

x

-3

-2,5

-2

-1,5

-1

-0,5

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

y

-0,037

-0,064

-0,125

-0,296

-1

-8

 

8

1

0,2963

0,125

0,064

0,037

  

x

-3

-2,5

-2

-1,5

-1

-0,5

0

0,5

1

1,5

2

2,5

3

y

-0,004

-0,01

-0,031

-0,132

-1

-32

 

32

1

0,1317

0,031

0,0102

0,004

 

 

 

 

 

 

 

Порівняльна характеристика  значень функцій       і   :

Значення аргументу

Значення функції

 

 

Взаємне розміщення графіків

графік          нижче графіка 

графік          вище графіка  

графік          нижче графіка 

графік          вище графіка  

Приклади

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСНОВОК: 

Якщо    за модулем збільшується, то графік функції стає «крутішим»


В системі: гості - (1); користувачі - (0)