0. Орієнтований комплекс вправ для зняття втоми під час навчання в кабінетах інформатики |
Робочий зошит (0) |
1. Техніка безпеки в кабінеті інформатики |
Робочий зошит (0) |
2. Що вивчає інформатика? |
Робочий зошит (0) |
3. Коротка історія інформатики |
Робочий зошит (0) |
4. Властивості, види і джерела інформації |
Робочий зошит (0) |
5. Кодування інформації |
Робочий зошит (0) |
6. Будова персонального комп`ютера |
Робочий зошит (0) |
6.1 Як працює персональний комп`ютер |
Робочий зошит (0) |
7. Додаток. Що було до комп’ютера? Перші ЕОМ |
Робочий зошит (0) |
8. Тест до теми ЩО БУЛО ДО КОМП’ЮТЕРА? ПЕРШІ ЕОМ |
Робочий зошит (0) |
9. Клавіатура як пристрій введення інформації. Вступ |
Робочий зошит (0) |
10. Групи клавіш клавіатури |
Робочий зошит (0) |
11. Алфавітно-цифрові та керуючі клавіші |
Робочий зошит (0) |
12. Функціональні, клавіші керування курсором і клавіші додаткової цифрової клавіатури |
Робочий зошит (0) |
13. Спеціальні та додаткові клавіші |
Робочий зошит (0) |
14. Тест до теми КЛАВІАТУРА |
Робочий зошит (0) |
15. Що таке операційна система? |
Робочий зошит (0) |
16. Коротка історія MS-DOS |
Робочий зошит (0) |
17. Поняття формату інформації |
Робочий зошит (0) |
18. Що таке файл? |
Робочий зошит (0) |
19. Файлова система |
Робочий зошит (0) |
20. Файлова система MS-DOS |
Робочий зошит (0) |
21. Специфікація файлів |
Робочий зошит (0) |
22. Компоненти операційної системи, їх призначення |
Робочий зошит (0) |
23. Завантаження ОС. Перезавантаження |
Робочий зошит (0) |
24. Операційна оболонка Volkov Commander |
Робочий зошит (0) |
28. Запрошення MS-DOS. Введення команд |
Робочий зошит (0) |
----- Маски (фільтри, шаблони) |
Робочий зошит (0) |
29. Команди MS-DOS для роботи з каталогами |
Робочий зошит (0) |
30. Команди MS-DOS для роботи з файлами |
Робочий зошит (0) |
31. Команди MS-DOS для роботи з файлами (продовження) |
Робочий зошит (0) |
32. Висновки. Виклик допомоги |
Робочий зошит (0) |
33. Знайомство з Windows |
Робочий зошит (0) |
34. Значки і ярлики Windows |
Робочий зошит (0) |
35. Вікна у Windows :) |
Робочий зошит (0) |
36. Особливості операційної системи Windows |
Робочий зошит (1) |
37. Завдання і питання до теми ЗНАЙОМСТВО З WINDOWS |
Робочий зошит (0) |
38. Робота з об'єктами у Windows |
Робочий зошит (0) |
39. Практична робота з файлами, папками, програмами у середовищі Windows |
Робочий зошит (0) |
40. Тест до теми WINDOWS |
Робочий зошит (0) |
41. Алгоритми і програми |
Робочий зошит (0) |
42. Формальні і природні мови |
Робочий зошит (0) |
43. Властивості алгоритмів |
Робочий зошит (0) |
44. Тест ВЛАСТИВОСТІ АЛГОРИТМІВ |
Робочий зошит (0) |
45. Формальний виконавець алгоритму |
Робочий зошит (0) |
46. Формальний виконавець алгоритму (продовження) |
Робочий зошит (0) |
47. Мови програмування |
Робочий зошит (0) |
48. Інтерпретатори і компілятори |
Робочий зошит (0) |
Один з перших у світі програмістів народився у Немирові |
Робочий зошит (0) |
49. Чому Python? |
Робочий зошит (0) |
50. Встановлення. Перший крок у Python |
Робочий зошит (0) |
51. Що таке відлагоджування? |
Робочий зошит (0) |
52. Використання Python як калькулятор |
Робочий зошит (0) |
53. Робота з рядками у Python |
Робочий зошит (0) |
54. Тест ПЕРШІ КРОКИ у Python |
Робочий зошит (0) |
55. Константи і змінні |
Робочий зошит (0) |
56. Операція присвоєння |
Робочий зошит (0) |
57. Команда введення |
Робочий зошит (0) |
58. Команда виведення |
Робочий зошит (0) |
59. Постановка і розв’язування задач |
Робочий зошит (0) |
60. Перші лінійні програми на Python |
Робочий зошит (0) |
61. Перші лінійні програми на Python (продовження) |
Робочий зошит (0) |
62. Графічні можливості модуля turtle_початок |
Робочий зошит (0) |
63. Написання програм, що малюють КВАДРАТ |
Робочий зошит (0) |
64. Написання програм, що малюють ТРИКУТНИК |
Робочий зошит (0) |
65. Програми, що малюють КОЛО |
Робочий зошит (0) |
66. Задання кольору. RGB-формат |
Робочий зошит (0) |
67. Для чого потрібна нова команда? |
Робочий зошит (0) |
68. Команда циклу. Виконання команди |
Робочий зошит (0) |
69. Малюнки з застосуванням циклів мовою Python |
Робочий зошит (0) |
70. Випадкові числа. Модуль whrandom |
Робочий зошит (0) |
71. Малюнки з випадковими числами |
Робочий зошит (0) |
72. Функції у мові Python |
Робочий зошит (0) |
73. Оголошення і виклик функції. Перший приклад |
Робочий зошит (0) |
74. Написання програм, що містять функції |
Робочий зошит (0) |
75. Введення аргументів. Виведення результатів |
Робочий зошит (0) |
76. Формат введення/виведення |
Робочий зошит (0) |
80. Для чого потрібна нова команда? |
Робочий зошит (0) |
81. Команда розгалуження: повна і коротка форми |
Робочий зошит (0) |
82. Команда розгалуження: задача 1 |
Робочий зошит (0) |
83. Команда розгалуження: задача 2 |
Робочий зошит (0) |
84. Команда розгалуження: задача 3 |
Робочий зошит (0) |
85. Команда розгалуження: задача розв’язування лінійного рівняння |
Робочий зошит (0) |
86. Команда розгалуження: задача розв’язування лінійної нерівності |
Робочий зошит (0) |
87. Команда циклу. Виконання команди. Задача 1 |
Робочий зошит (0) |
88. Тест до теми КОМАНДА ЦИКЛУ. ВИКОНАННЯ КОМАНДИ |
Робочий зошит (0) |
89. Команда циклу: задача 2 |
Робочий зошит (0) |
90. Команда циклу: задача 3 |
Робочий зошит (0) |
91. Команда циклу: задача 4 |
Робочий зошит (0) |
92. Команда циклу: задачі з числами Фібоначчі |
Робочий зошит (0) |
93. Функції, що містять return |
Робочий зошит (0) |
95. Комп’ютерні мережі |
Робочий зошит (0) |
96. Глобальна мережа Інтернет: історія мережі, принципи роботи |
Робочий зошит (0) |
97. Глобальна мережа Інтернет: системи адресування, основні служби |
Робочий зошит (0) |
98. Початки НТМL: вступ |
Робочий зошит (0) |
99. Поняття тега (мітки). Поняття атрибуту |
Робочий зошит (0) |
100. Задання кольору |
Робочий зошит (0) |
101. Тег як контейнер. Перше завдання |
Робочий зошит (0) |
102. Теги форматування тексту |
Робочий зошит (0) |
103. Зображення в html-документі |
Робочий зошит (0) |
104. Посилання. Внутрішні посилання |
Робочий зошит (0) |
105. Стрічка, що біжить |
Робочий зошит (0) |
106. Списки |
Робочий зошит (0) |
107. Таблиці |
Робочий зошит (0) |
108. Лінії |
Робочий зошит (0) |
109. Фрейми |
Робочий зошит (0) |
110. Фрейми (продовження) |
Робочий зошит (0) |
111. Об’єкти. Події. Бібліотека Tkinter |
Робочий зошит (0) |
112. Бібліотека Tkinter. Клас Tk |
Робочий зошит (0) |
113. Бібліотека Tkinter. Клас Label |
Робочий зошит (0) |
114. Бібліотека Tkinter. Клас Canvas |
Робочий зошит (0) |
115. Програми з використанням випадкових чисел |
Робочий зошит (0) |
116. Багатокутник |
Робочий зошит (0) |
117. Клас Button (створення кнопок у вікні) |
Робочий зошит (0) |
118. Кнопки (продовження). Створення кнопок очищення та закриття |
Робочий зошит (0) |
ПИТАННЯ РПА вчитель Підлужняк Н.Г. |
Робочий зошит (0) |
ПИТАННЯ РПА (2008 - 2009 н.р. учитель Порхун А.О.) |
Робочий зошит (0) |
Питання РПА (2009 - 2010 н.р. учитель Пасіхов Ю.Я.) |
Робочий зошит (0) |