Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Автор курсу: Підлужняк Наталія Григорівна
Предмет, клас: Інформатика, 5 клас

Тема уроку Робочий зошит
1.1. Правила техніки безпеки в кабінеті інформатики Робочий зошит (1)
1.2. Інформація. Поняття інформації. Види інформації Робочий зошит (0)
1.3. Інформаційні процеси Робочий зошит (0)
2.2. Інформаційні технології, їх застосування у повсякденному житті Робочий зошит (0)
2.3. Об’єкти та їх властивості Робочий зошит (0)
3.1. Комп’ютер - пристрій для опрацювання даних і управління процесами Робочий зошит (0)
3.2. Складові комп’ютера Робочий зошит (0)
4.1. Правила безпечної роботи на персональному комп’ютері Робочий зошит (0)
4.2. Поняття програми та програмного забезпечення Робочий зошит (0)
5.1. Робочий стіл. Елементи робочого стола, панель завдань, меню Робочий зошит (0)
5.2. Поняття файлу й папки Робочий зошит (0)
5.3. Практична робота з програмами Робочий зошит (2)
6. Практична робота № 1 "Робота з папками, програмами Калькулятор, Paint, Word" Робочий зошит (0)
7.1. Клавіатура. Призначення основних клавіш Робочий зошит (0)
7.2. Практична робота № 2 "Робота з клавіатурним тренажером" Робочий зошит (0)
9.2. Практична робота “Опрацювання тексту. Середовище текстового редактора. Введення тексту” Робочий зошит (0)
10. Практична робота № 3 “Уведення й редагування тексту” Робочий зошит (0)
11.3. Практична робота “Поняття абзацу й фрагменту тексту. Властивості тексту і його частин як об'єктів. Копіювання й перенесення фрагментів” Робочий зошит (0)
12. Практична робота № 4 “Уведення й форматування тексту” Робочий зошит (0)
13.3. Практична робота "Форматування тексту. Відкриття і збереження документа. Перевірка правопису" Робочий зошит (0)
14. Практична робота № 5 “Редагування й форматування тексту за зразком” Робочий зошит (0)
15. Контрольна робота “Опрацювання текстових даних” Робочий зошит (0)
16.1. Поняття растрової та векторної комп’ютерної графіки Робочий зошит (0)
16.3. Практична робота "Графічний редактор Paint" Робочий зошит (0)
18. Дії над малюнком як об’єктом Робочий зошит (0)
19. Дії з фрагментом малюнка Робочий зошит (0)
19.2. Дії з фрагментом малюнка (2) Робочий зошит (0)
20. Виконання індивідуального проекту Робочий зошит (0)
21. Контрольна робота "Опрацювання графічних даних" Робочий зошит (0)
22. Поняття алгоритму. Виконавець алгоритмів. Форми запису алгоритмів Робочий зошит (4)
24. Навчальне середовище програмування Scratch: призначення й основні можливості Робочий зошит (0)
25.1. Складання найпростіших програм (програма "Балерина") Робочий зошит (0)
25.2. Складання найпростіших програм (програма "Лев") Робочий зошит (0)
26.1. Написання лінійних програм (Самостійна робота) Робочий зошит (0)
26.2. Створення малюнків за допомогою блоків категорії Олівець Робочий зошит (0)
26.3. Малювання прямокутного трикутника Робочий зошит (0)
26.4. Малювання будинка Робочий зошит (0)
27.1. Циклічні алгоритми Робочий зошит (0)
27.2. Написання програм з повторенням (програма “Восьминіг”) Робочий зошит (0)
27.3. Написання програм з повторенням (програма “Динозавр і Кажан”) Робочий зошит (0)
28.1. Написання програм з повторенням (програма “Пес Мухтар та Метелик”) Робочий зошит (0)
28.2. Написання програм з повторенням (програма “Привид”) Робочий зошит (0)
28.3. Цикл "повторити". Використання штампів (програма “Пальма та Метелик”) Робочий зошит (0)
29.1. Мова програмування Python: історична довідка Робочий зошит (0)
29.2. Основні команди графічного модуля turtle (черепашкової графіки) Робочий зошит (0)
29.3. Написання першої програми мовою програмування Python Робочий зошит (2)
30. Лінійні програми в модулі turtle Робочий зошит (1)
31. Програми з модулем turtle Робочий зошит (0)
В системі: гості - (); користувачі - (0)