Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Тут ви можете виконати завдання чи задати питання по змiсту цього уроку.
Михальов Володимир (StarRover) 2013-10-03 15:19:33
Задача про спільну частину двох відрізків --------------------------------------------- На площині задано два відрізки, паралельні осі абсцис. Координати кінців відрізків - цілі числа. Визначити, чи є у цих відрізків спільна частина. Відповідь у вигляді «точка», «відрізок», «немає спільної області». --------------------------------------------- {Otrezki} var ax,ay,bx,by,cx,cy,dx,dy:longint; procedure ChangeEnd(var p1,p2:longint); var p3:longint; begin if p1>p2 then begin p3:=p1; p1:=p2; p2:=p3; end; end; procedure ChangeInterval(var m1,m2,n1,n2:longint); var t:longint; begin if m1>n1 then begin t:=m1; m1:=n1; n1:=t; t:=m2; m2:=n2; n2:=t; end; end; begin Read(ax,ay,bx,by,cx,cy,dx,dy); if ay<>cy then WriteLn('не має спільної області') else begin ChangeEnd(ax,bx); ChangeEnd(cx,dx); ChangeInterval(ax,bx,cx,dx); if bx else WriteLn('відрізок') end; end. |
Михальов Володимир (StarRover) 2013-10-03 15:51:18
Задача Demo_A Два відрізка на площині задані координатами своїх вершин. Знайти спільну частину їх проекцій на вісь абсцис. --------------------------------------------------- {Demo_A} var ax,ay,bx,by,cx,cy,dx,dy:longint; procedure ChangeEnd(var p1,p2:longint); var p3:longint; begin if p1>p2 then begin p3:=p1; p1:=p2; p2:=p3; end; end; procedure ChangeInterval(var m1,m2,n1,n2:longint); var t:longint; begin if m1>n1 then begin t:=m1; m1:=n1; n1:=t; t:=m2; m2:=n2; n2:=t; end; end; begin Read(ax,ay,bx,by,cx,cy,dx,dy); ChangeEnd(ax,bx); ChangeEnd(cx,dx); ChangeInterval(ax,bx,cx,dx); if bx else if bx end. |
В системі:
гості - (1); користувачі -
(0)