Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Тут ви можете виконати завдання чи задати питання по змiсту цього уроку.

Шикунова Оля (OliaShukynova) 2011-01-10 17:59:58
Тема В. У дорослої людини 32 зуби: два різці, одне ікло, два премоляри і три моляри з кожної сторони кожної щелепи. Кожен тип зубів має свою функцію. Наприклад, різці служать для відкушування чи обгризання їжі, кутні зуби — для її розжовування. Диференціація зубів робить процес травлення в ротовій порожнині значно інтенсивнішим та забезпечує первинну (початкову) обробку їжі. Якщо замінити диференційовані зуби на один тип зубів (ікла або різці), то процес травлення в ротовій порожнині буде порушений, тому що не буде виконуватися необхідна обробка їжі, наприклад пережовування (подрібнення). Тоді подальший процес травлення буде ускладнений або ж порушений. Отже, диференційованість зубів є необхідною складовою ротової порожнини, тому що вона забезпечує початкову обробку їжі, готуючи її до подальшого травлення та засвоєння організмом.
Цуркановська Вероника (veronika12) 2011-01-16 19:36:11
Б) Чому манну кашу треба пережовувати 32 рази?
Поперше манну кашу не можна давати малюкам.В ній міститься глиодин-це така речовина,яке знаходиться в оболонці злаків,воно викликає відмирання ворсинок кишечника,а ці ворсинки потрібні для всасування корисні речовини в організм.Ще одна причина в тому,що вона містить фітін,який заважає проходити в організм кальцію,вітаміне Д і заліза.
І наслідками споживання манки буде-те що дитина буде погано розвиватися и може захворіти на рахит.
Якимчук Вікторія (vikaaaa) 2011-01-17 21:58:57
Порушення смаку виникають в тих випадках, коли важко оцінити смак якої-небудь речовини на рівні рецепторних клітин смакової нирки (транспортні втрати); при пошкодженнях рецепторних кліток (сенсорні порушення), а також при пошкодженні смакових афферентних нервів і центральних відділів смакового аналізатора (невральні порушення).

Транспортні розлади смаку розвиваються при ксеростамії (сухість в роті) різного походження , отруєння солями важких металів і закупорку смакових пір бактеріями. Для відновлення смаку важливе значення має слина, що оточує рецептори.

Сенсорні смакові розлади виникають при запальних і дегенеративних поразках порожнини рота, прийомі деяких лікарських препаратів, кліток, що особливо утрудняють регенерацію, наприклад протипухлинних, при променевій терапії порожнини рота і глотки, при вірусних інфекціях, новоутвореннях, захворюваннях ендокринної системи, а окремі носять віковий характер.

Невральні смакові розлади спостерігаються при пухлинах, травмах, а також після оперативних втручань, в результаті яких ушкоджується цілісність смакових волокон.
Якимчук Вікторія (vikaaaa) 2011-01-17 22:00:17
Лікування

Методи лікування хворих з порушеннями смаку нечисленні. При зміні складу слини ефективне використання штучної слини. У разі потреби доцільне лікування бактерійних і грибкових захворювань ротової порожнини. Якщо дозволяє загальний стан хворого, позитивний ефект можна отримати при відміні препаратів, що утрудняють регенерацію кліток.
В деяких випадках певного поліпшення добиваються, застосовуючи препарати цинку і вітаміни, хоча достатніх підтверджень цього немає. Специфічного лікування сенсорно-невральних порушень смаку не існує.
1 (1) 2011-01-18 17:33:00
В) У дорослої людини ,як правило 32 зуби. Вони поділяються на ікла та різці.Кожен тип зубів виконує свою функцію. Ікла розрізають їжу,різці подрібнюють та перетирають.Якщо їх замінити на однив вид то їжа,яку ми впотребляємо буде не достатньо подрібнена для споживання і травлення може проходити не правильно
1 (1) 2011-01-18 17:38:15
А)Смакові відчуття виникають під дією різних розчинних речо­вин на смакові рецептори. Але якщо атоми речовини не можуть достатньо вільно рухатися, ми не відчуємо смаку цієї речовини. От чому ми можемо відчути смак тільки розчинних речовин.На язиці людини смакові рецептори утворюють декілька зон. Кожна зона сприймає певний смак. Задня частина язика більш сприйнятлива до гіркого. Бічні сторони чутливі до кислого й солоного, а кінчик язика — до солодкого смаку. У центрі язика смакові рецептори відсутні. У цьому місці смак узагалі не відчувається.
3 (3) 2011-01-18 20:22:21
В організмі діабетика не вистачає інсуліну, саме за рахунок цього і виникає ця хвороба.
Сніданок:
Каша не солодка можливо з сухофруктами(в невеликій кількості);
чай з замінювачем цукру(іноді з невеликою к-стю меду);
нежирний творог(кефір);
Обід:
не жирний суп(борщ);
каша багата на літковину.
Вечеря:
також каша(можливо картопля рідко в невеликих к-стях).
М"ясо, бажано варене(тушковане).
3 (3) 2011-01-18 20:25:45
На мою думку, немає найменш чи найбільш важливих у травній системі органів. Всі органи однаково важливі, адже при відсутності принаймні одного органу порушується робота травної СИСТЕМИ. Саме тому, виник термін Система, який показує, що всі органи взаємодіють між собою.
Вова Забур\'янов (Rudik) 2011-01-20 17:54:05
А)У людини всі види зубів виконують свою Функцію(ікла розрізають,а різці подрібнюють та перемелюють їжу), а якщо замінити Їх на один тип то Їжа не буде достатньо оброблена для споживання і через це можуть виникнути проблеми зі здров'ям.
Вова Забур\'янов (Rudik) 2011-01-20 18:35:07
Б)Усю їжу потрібно пережовувати багато разів для кращого засвоєння та для обробки білками у роті.В шлунку дорослої людини майже немає білка який розщеплюе молоко і через це можуть виникнути захворювання.
2 (2) 2011-02-09 20:29:17
Тема Б
Пережовування їжі необхідно для того, щоб максимально підготувати її до процесу перетравлювання в шлунку і подальшого засвоєння цінних речовин в кишковику.

В процесі пережовування їжі можна виділити декілька ключових моментів:

По-перше, жування це звичайне механічне подрібнення великих або твердих частин їжі, без чого повноцінне її перетравлювання неможливе.

По-друге, жування дозволяє охолодити або нагріти їжу до температури тіла, що унеможливлює травмування слизової оболонки стравоходу або шлунку.

По-третє, під час жування виділяється слина, яка змочує їжу, розчиняє її і полегшує прохід по травному тракту. Іншими словами, перетравлювання їжі починається не в шлунку, а в ротовій порожнині.

Повернутися до уроку

Повернутися до перелiку уроків курсу

В системі: гості - (1); користувачі - (0)