Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Тут ви можете виконати завдання чи задати питання по змiсту цього уроку.

4 (4) 2020-04-09 11:16:18
Завдання 2 Поставте розділові знаки в реченнях з прямою мовою. Вставте, де потрібно, пропущені букви, розкрийте дужки.

1. " Митець - ти Петро!" :обізвався Гайдабура. Коли б не ти то, їй- богу, не було б між січече..вою молод..о.ю жодного певного запорожця. (А. Кащенко).

2. Чи неможна у вас напитися :-зпитав я у бабусі що сиділа під груш.ше..ю і вишивала сорочку. А вона відповіла Якби неможна то навіщо б я тоді отуто жила! Разом з водою я витяг із копанки дві грушки. Самі чи що падают... у воду (с,з)питав я А вона промов.и..ла Котра й сама впаде а то і я вкидаю щоб холонули (Г.Тютюнник).

3. Чого ти матінко? Може водиці холодної Що у вас болить? ластівкою при..о.падала вона коло не дужої. В обіймах хмар мовчали скелі. І хмари так сказали їм О любі сестри пол.е..тім в краї щасливії й в.е..селі. (Олександр Олесь).
4 (4) 2020-04-09 11:17:44
Завдання 2 Поставте розділові знаки в реченнях з прямою мовою. Вставте, де потрібно, пропущені букви, розкрийте дужки.

1. "Митець-ти Петро!":обізвався Гайдабура. Колиб не ти то, їй- богу, не було б між січчвою молоддю жодного певного запорожця. (А. Кащенко).

2. "Чи неможна у вас напитися"-спитав я у бабусі що сиділа під грушею і вишивала сорочку. А вона відповіла-"Як-би неможна то навіщо б я тоді отуто жила!"-Разом з водою я витяг із копанки дві грушки.-"Самі чи що падають у воду,- спитав я. А вона промовила-" Котра й сама впаде а то і я вкидаю щоб холонули (Г.Тютюнник).

3. "Чого ти матінко? Може водиці холодної. Що у вас болить?:ластівкою припадала вона коло недужої. В обіймах хмар мовчали скелі. І хмари так сказали їм.-"О любі сестри политім в краї щасливії й веселі!" (Олександр Олесь).
4 (4) 2020-04-09 11:36:57
Завдання 5 Запишіть речення, замінивши їх різними видами речень з непрямою мовою.

1. Під вікном хати інша дівчина почула, як господиня до свого чоловіка або сина говорила, щоб Гриць дав корові сіна. (О. Воропай).

2. Годилося б запам’ятати слова Бориса Олійника що Істинно, люди живуть не хлібом єдиним. Істинно так, коли мали б хліб на столі. (В.Скуратівський).

3. «Усе життя писав академік Павлов що він любив і любить розумову працю і фізичну. (М. Бріман).

4. Треба Шептала взяти сказавши конюх хлопчикові (В. Дрозд).

5. Далі він роз’яснював що Дружба не тільки неоціненна, а й прекрасна. (Л. Сохань).

Повернутися до уроку

Повернутися до перелiку уроків курсу

В системі: гості - (); користувачі - (0)