Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Тут ви можете виконати завдання чи задати питання по змiсту цього уроку.

Тестовий користувач (test) 2023-04-04 14:01:21
Запишіть складну синтаксичну конструкцію. Розставте розділові знаки. Підкресліть
граматичні основи.
Страшенне дуб’я гордо повиганяло свої голови вгору широко розпросторило гілки на всі боки гінка
бугилова та широколисті лопухи примостилися коло їх у холодочку по широких галявах молода
ліщина з жовто-зеленим листом гріється на сонячній спеці на низах кущі темно-зеленої калини
посхиляли віти додолу по їх солов’ї неугавні засіли безперестанно несеться їх щебетання впродовж
усього лісу невеличкі пташки сперечаються з ними своїми піснями прицмокує в чорнобилі
кропив’янка щось белькоче чижик з високого в’язу віщує літа сива зозуля жовтобрюха іволга
перегукує з одудом а з кущів ліщини йде-несеться важке горличчине туркотання.
Никита Тепляков (NikitaTeplyakov) 2023-04-04 19:14:09
Дослідження-аналіз:
1-Це речення є філософським висловлюванням, що містить у собі метафори та образи, що намагаються описати процес народження пам'яті людини. Воно не належить жодному конкретному жанру художньої літератури.
2-Це речення є описом дії та викликає образ місця, де відбувається дія. Воно може належати до жанру описового наративу.
3-Це речення є описом краси природи та образів людей, що знаходяться поряд з нею. Воно може належати до жанру описового наративу.
4-Це речення є метафорою, що описує красу одного конкретного об'єкту. Воно може належати до жанру ліричного наративу.
5-Це речення є описом образу природи, що викликає певну атмосферу. Воно може належати до жанру описового наративу.
6-Це речення є описом дії птаха та викликає образ вільної та легкої дії. Воно може належати до жанру ліричного наративу.
7-Це речення є описом образу природи та архітектури, що викликає певну атмосферу. Воно може належати до жанру описового наративу.
8-Це речення є описом образу місцевості, що викликає певну атмосферу. Воно може належати до жанру описового наративу.

Накресліть схеми складних синтаксичних конструкцій.
1-Третє тисячоліття – час змін, епоха нових ідей і більш досконалих розробок, винайдення таких речей, про які досі не було відомо, формування найновітніших теорій.
2- Багато чого ще й досі залишається незрозумілим, ще є що досліджувати, є що доводити та навіть спростовувати.
3-Цей час дасть нам, а можливо і нашим нащадкам, величезну кількість найновітніших концепцій і поглядів.
4-Цю історію вже творитимуть нові постаті, проте у нашій пам’яті назавжди залишаться ті, чий внесок дав початок цим змінам, і ми із вдячністю будемо згадувати їх ще не одне століття.
Лінгвістична діагностика
Страшенне дуб’я гордо повиганяло свої голови вгору, широко розпросторило гілки на всі боки. Гінка бугилова та широколисті лопухи примостилися коло їх у холодочку. По широких галявах молода ліщина з жовто-зеленим листом гріється на сонячній спеці, на низах кущі темно-зеленої калини посхиляли віти додолу. По їх солов’ї неугавні засіли безперестанно, несеться їх щебетання впродовж усього лісу. Невеличкі пташки сперечаються з ними своїми піснями, прицмокує в чорнобилі кропив’янка, щось белькоче чижик з високого в’язу віщує літа. Сива зозуля жовтобрюха іволга перегукується з одудом, а з кущів ліщини йде-несеться важке горличчине туркотання.

Граматичні основи:

повиганяло
розпросторило
примостилися
гріється
посхиляли
засіли
несеться
сперечаються
прицмокує
белькоче
перегукується
йде-несеться
Никита Тепляков (NikitaTeplyakov) 2023-04-04 19:14:29
всё теперь я понял как делать и передал :)

Повернутися до уроку

Повернутися до перелiку уроків курсу

В системі: гості - (); користувачі - (0)