Отримання знань
дистанційна підтримка освіти школярів
Тут ви можете виконати завдання чи задати питання по змiсту цього уроку.
misstannet (misstannet) 2018-10-09 17:50:48
4. (2б) Установіть відповідність між речення ми з прямою мовою і схемами речень. Розділові знаки пропущено. А. «П, - а, - п» 1. Яка краса вигукнула Докія і оце воно у воді росте Б. «П? –а: - П» 2.Отоді це сталося пояснила мама коли почалася повінь В. А : «П!» 3. А батько ще й додасть добре діло за людиною ніколи не Г. «П! – а. – П?» 4. Крейсер зайшов у затоку хтось гукає з кургану. 5. А що як гирлига скипів Горпищенко і додав по–філософськи у наш гирлига й ракета поруч стоять. А які правильні відповіді, бо я ніяк неможу зрозуміти? |
misstannet (misstannet) 2018-10-09 17:51:16
4. (2б) Установіть відповідність між речення ми з прямою мовою і схемами речень. Розділові знаки пропущено. А. «П, - а, - п» 1. Яка краса вигукнула Докія і оце воно у воді росте Б. «П? –а: - П» 2.Отоді це сталося пояснила мама коли почалася повінь В. А : «П!» 3. А батько ще й додасть добре діло за людиною ніколи не Г. «П! – а. – П?» 4. Крейсер зайшов у затоку хтось гукає з кургану. 5. А що як гирлига скипів Горпищенко і додав по–філософськи у наш гирлига й ракета поруч стоять. А які правильні відповіді, бо я ніяк неможу зрозуміти? |
Тестовий користувач (test) 2021-04-18 15:21:30
4 Не знаю |
В системі:
гості - (1); користувачі -
(0)