Отримання знань

дистанційна підтримка освіти школярів


Тут ви можете виконати завдання чи задати питання по змiсту цього уроку.

2 (2) 2018-10-09 17:50:48
4. (2б) Установіть відповідність між речення ми з прямою мовою і схемами речень. Розділові знаки пропущено.

А. «П, - а, - п»



1. Яка краса вигукнула Докія і оце воно у воді росте

Б. «П? –а: - П»



2.Отоді це сталося пояснила мама коли почалася повінь

В. А : «П!»



3. А батько ще й додасть добре діло за людиною ніколи не

Г. «П! – а. – П?»



4. Крейсер зайшов у затоку хтось гукає з кургану.





5. А що як гирлига скипів Горпищенко і додав по–філософськи у наш гирлига й ракета поруч стоять.
А які правильні відповіді, бо я ніяк неможу зрозуміти?
2 (2) 2018-10-09 17:51:16
4. (2б) Установіть відповідність між речення ми з прямою мовою і схемами речень. Розділові знаки пропущено.

А. «П, - а, - п»



1. Яка краса вигукнула Докія і оце воно у воді росте

Б. «П? –а: - П»



2.Отоді це сталося пояснила мама коли почалася повінь

В. А : «П!»



3. А батько ще й додасть добре діло за людиною ніколи не

Г. «П! – а. – П?»



4. Крейсер зайшов у затоку хтось гукає з кургану.





5. А що як гирлига скипів Горпищенко і додав по–філософськи у наш гирлига й ракета поруч стоять.
А які правильні відповіді, бо я ніяк неможу зрозуміти?

Повернутися до уроку

Повернутися до перелiку уроків курсу

В системі: гості - (); користувачі - (0)